به مناسبت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از کارکنان آزاده دانشگاه تبریز تجلیل شد.
کد خبر: ۲۷۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 16 August 2016
به گزارش تابناک تبریز، رییس دانشگاه تبریز در این آیین، ضمن تبریک سالروز ورود پر افتخار آزادگان به کشور گفت: تجلیل از آزادگان که به یقین، نماد ایثار و از جان گذشتگی هستند، هیچ وقت در ذهن زمان به فراموشی سپرده نخواهد شد و همیشه از آنها به عنوان نماد و سمبل استقامت و شهامت یاد خواهد شد.

محمدرضا پور محمدی افزود: بر اساس فرمایش خداوند متعال در قرآن کریم که می فرمایند «و ذکّر فانّ الذکری تنفع المومنین» یعنی «پند و اندرز بده (و یادآوری کن)‌ که برای مؤمنان سودمند است» بر خود وظیفه می دانیم تا در چنین مناسبت هایی از مقام انسان هایی تقدیر کنیم که در راه حفظ اسلام و انقلاب، وزهای سختی را در زندان های رژیم بعث عراق پشت سر گذاشتند.

وی همچنین یادآور شد:سلایق مختلف و جناح بندی های سیاسی، باید همه در راستای تعالی و پیشرفت جامعه با رویکردهای مختلف باشد و زحمات ایثارگران و آزادگان همواره به عنوان چراغ راه مورد تقدیر همگان قرار گیرد.

بر پایه همین گزارش، در ادامه این مراسم، آزادگان دانشگاه تبریز در خصوص مسائل مختلف ایثارگران به تبادل نظر پرداختند.

شایان ذکر است: در پایان مراسم تجلیل از آزادگان دانشگاه تبریز، از دکتر حسین ساعی، محمد بابائی، حسین عنصرودی، حسن فرازی شاهگلی، محمد رضا محمدی، یونس ناطوری و علیرضا جامع‌فر با اهدای لوح سپاسی توسط دکتر محمد رضا پور محمدی، رییس دانشگاه تبریز تجلیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :