سرپرست فرمانداری سرخه:
به گزارش تابناک سمنان ،سرپرست فرمانداری سرخه گفت: یکی از مطالبات مردمی و نیاز های اساسی این شهرستان استقرار اداره ثبت اسناد و املاک است که در این زمینه ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۲۷۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 16 August 2016
به گزارش تابناک سمنان ، علی مویدی زاده عصر دوشنبه در دومین جلسه کمیته برنامه ریزی سرخه به میزبانی سالن جلسات فرمانداری، با اشاره به ضرورت استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان، ابراز داشت: استقرار این اداره و زیرساخت های مرتبط با آن در زمره مطالبات جدی شهروندان این شهرستان است.وی افزود: استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در سرخه قطعا می تواند در رفع نیازهای روزمره و قانونی شهروندان این شهرستان مهم و تاثیر گذار باشد که امیدواریم با توجه به اعتباری که برای این امر در نظر گرفته شده، مسئولان استانی درباره استقرار این زیرساخت ضروری، اهتمام ویژه ای داشته باشند.سرپرست فرمانداری سرخه با اشاره به قانون تخصیص هشت درصد بودجه تملک دارایی هر شهرستان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: این اعتبارات می توانند فرصت مناسبی را برای صرف هزینه های عمرانی در اختیار روستاها قرار دهد.مویدی زاده با تاکید بر نگاه ویژه دولت و مجموعه فرمانداری سرخه به توسعه روستایی، ابراز داشت: زمانی می توانیم شهرستانی توانمند و توسعه یافته داشته باشیم که روستاهایمان تقویت شوند لذا باید نگاهمان به توسعه روستایی، نگاهی مثبت باشد.وی با بیان اینکه یکی از مشکلات روستائیان سرخه عدم پوشش شبکه های دیجیتال صدا و سیما است، ادامه داد: امید است با توجه ویژه صدا و سیما در آینده شاهد پوشش دیجیتالی شبکه های سراسری در مناطق روستایی شهرستان باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار