نایب رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قزوین گفت: نخستین همایش بزرگ تیر و کمان این استان به مناسبت بزرگداشت سردار آزادگان سیدعلی‌اکبر ابوترابی در بوستان باراجین شهر قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 15 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فاطمه علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: نخستین همایش بزرگ تیر و کمان قزوین به مناسبت بزرگداشت سردار آزادگان سیدعلی‌اکبر ابوترابی در بوستان باراجین شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش در روز پنج‌شنبه 28 مرداد ماه سال جاری ساعت 17 بعد از ظهر برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیأت تیراندازی باکمان استان قزوین اضافه کرد: برگزاری چنین همایشی به صورت عمومی برای نخستین بار درسطح کشور از سوی این هیأت صورت می‌گیرد.

علیمردانی اضافه کرد: شهرداری و اداره‌کل تربیت بدنی استان قزوین نیز در برگزاری این همایش هیأت تیراندازی باکمان این استان را همراهی می‌کند و نمایندگی فرش کویر یزد در استان قزوین نیز قول مساعدت در زمینه تهیه هدایا را داده است.

این مسؤول ورزشی اذعان کرد: هزینه برگزاری این همایش گزاف بوده و هیأت به خاطر تأکید فدراسیون تیراندازی باکمان اقدام به برگزاری چنین همایشی کرده است.

نایب رئیس هیأت تیراندازی باکمان استان قزوین تصریح کرد: طی مرداد ماه جاری یک مسابقه قهرمانی کشوری در زنجان برگزار شد که تیم ریکرو این استان رتبه نخست و تیم کامپوند استان قزوین رتبه دوم را کسب کردند و در مسابقات انفرادی نیز اسماعیل عبادی توانست مدال طلا را از آن خود کند.

علیمردانی خاطرنشان کرد: در روزهای 28 و 29 مرداد ماه مسابقات آزاد کشوری در ارومیه با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای همسایه برگزار می‌شود و نمایندگان استان قزوین نیز به این مسابقات اعزام خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار