شهردار بابل:
طرح پياده روسازي خيابان شهيد مطهري از ميدان باغ فردوس تا اوقاف بابل اجرا مي شود.
کد خبر: ۲۷۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 14 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، مهندس حسين بيژني در جلسه بررسي و تبادل نظر بهسازي خيابان شهيد مطهري با حضور کسبه و اهالي منطقه با اشاره به اينکه شهر و شهرنشيني آداب و فنون خاصي دارد، اظهار کرد: شهر بابل از پيشينه قوي و قدمت بسيار بالايي در سطح کشور برخوردار است.
 
 وي گفت: بابل جزو ممتازترين و مطرح ترين شهرهاي مازندران و کشور بوده و از نظر گردش اقتصادي نقش مهمي در اقتصاد کشور دارد.
 
بيژني بيان کرد: در حال حاضر بابل از نظر شهرسازي، زيباسازي و معماري معابر و  از حيث خدمات فرهنگي و اجتماعي عقب است و بر اين اساس با همت شهرداري و شوراي اسلامي شهر بر آن شديم در زمينه بهسازي معابر و بازسازي شهر بابل در جهات مختلف اقداماتي انجام دهيم.
 
وي بيان کرد: با توجه به اينکه بهسازي و بازسازي معابر نياز به اجراي عملي داشته و در اجرا و عمل نيز بايد ارزيابي کار به خوبي انجام شود بعد از بررسي، طراحي و انجام مطالعات زياد خيابان شهيد مطهري حدفاصل باغ فردوس تا ميدان اوقاف به عنوان پايلوت براي شهر بابل انتخاب شد که با تمام توان طراحي و اجراي بهسازي اين خيابان را انجام مي دهيم.
 
بيژني تصريح کرد: اين خيابان به دليل اينکه در هسته مرکزي شهر بوده و با توجه به صنوفي که در اين منطقه مستقر و خدماتي که ارائه مي دهند و تردد قابل ملاحظه اي داشته، انتخاب شده است.
 
شهردار بابل ادامه داد: يکي ديگر از مزيت هاي اين خيابان کوتاه بودن مسير است.
 
اين مسئول بيان کرد: کار مطالعاتي اجراي اين طرح از اسفند سال 94 کليد خورد، فروردين مذاکرات اوليه انجام، تحقيقات و بررسي هاي لازم توسط مشاور اين کار شروع و پيمانکار طرح انتخاب شد.
 
بيژني افزود: براي اجراي اين طرح حدود 12 ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده است که ظرف سه ماه اتمام و به بهره برداري مي رسد.
 
اين مسئول خاطرنشان کرد:  اجراي اين طرح سبب يکسان سازي معابر، بهسازي کف پوش هاي جديد، اتصال دهنده پياده رو شمالي و جنوبي، ايستگاه تاکسي، مکان استراحت، آب نما خواهد شد.
 
اين مسئول خاطرنشان کرد: اجراي اين پروژه هديه اي از سوي شهرداري و شوراي اسلامي شهر بابل به مردم خوب بابل است که با پرداخت به موقع عوارض و وجوهات در چهارچوب قانون خادمان خويش در شهرداري بابل را ياري ميكنند.
 
بزرگترين پروژه پياده روسازي با استاندارد جهاني در بابل اجرا مي شود.
 
مجري پروژه پياده روسازي بابل گفت: بزرگترين پروژه پياده روسازي با استاندارد جهاني در بابل اجرا مي شود.
 
مهندس محمود فرشباف در جلسه بررسي و تبادل نظر بهسازي خيابان شهيد مطهري اظهار کرد: بهترين برند پياده روسازي بر گرفته از طرح هاي استاندارد جهاني در بابل اجرا مي شود.
 
وي گفت: کار مطالعاتي اجراي اين پروژه از شش ماه قبل آغاز شده و با توجه به حساسيت هايي که شهردار بابل نسبت به اجراي اين طرح داشته است تلاش کرديم تمام زواياي اين طرح را به درستي بررسي و اجرا کنيم.
 
فرشباف بيان کرد: با اجراي اين طرح جوي هاي آب کاملا پوشيده شده، کف پوش ها متناسب با شرايط آب و هوايي و براي رنگ آميزي جداول از خود رنگ استفاده مي کنيم.
 
وي مدت زمان اجراي اين طرح را سه ماه اعلام کرد و افزود: براي کار مطالعاتي و اجراي اين طرح بزرگ حدود هفت ماه زواياي مختلف اين طرح را بررسي و ارزيابي کرديم تا کاري بسيار مطلوب و مناسب ارائه دهيم.
 
فرشباف با اشاره به اينکه طراحي اين پروژه نيز توسط همکاران بنده انجام شده است ابراز اميدواري کرد شهروندان بابلي در آينده نزديک  شاهد تحولات چشمگيري در اين شهر خواهند بود.
 
وي از همکاري شهرداري و شوراي شهر بابل تقدير کرد و از شهروندان بابلي خواست آنها را در اجراي اين طرح بزرگ ياري کنند.

آریا
برچسب ها: پياده روسازي
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار