معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: باید وضعیت اقتصادی مردم را بهبود بخشیم زیرا فقر و گرفتاری در جامعه آسیب های فراوانی را وارد می کند.
کد خبر: ۲۷۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 14 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری شبستان از قزوین، ایوب رحیمی پیش از ظهر امروز (24 مرداد) در همایش فرمانداران و بخشداران که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: در بحث حقوق های نجومی از جناب آقای روحانی باید تقدیر کرد که با شجاعت کامل وارد میدان شدند و با آن برخورد کردند و برای این منظور قوانین را اصلاح می کنند و این موضوع در دولت های گذشته هم بوده ولی اقدامی نشده است و دامن زدن و بزرگنمایی این موضوع اعتماد عمومی جامعه را کاهش می دهد.

 

وی ادامه داد: البته باید واقعیت ها بیان شود ولی بزرگنمایی سبب آسیب به نظام شده و اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را کاهش می دهد و باید به سرمایه اجتماعی توجه شود و نباید سبب شد به دولت ها بی اعتمادی شود و همه را باید به وحدت و انسجام دعوت و مشکلات را بیان کرده و حل کنیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: نکته دیگر این است که باید وضعیت اقتصادی مردم را بهبود بخشیم زیرا فقر و گرفتاری در جامعه آسیب های فراوانی را وارد می کند و فرمانداران و بخشداران باید بر این امر نظارت داشته و وظیفه خود را انجام دهند و همه باید بکوشیم این معضلات اقتصادی را در حد توان کاهش دهیم و اگر نظارت کامل داشته و دقت و پیگیری کنیم می توانیم اثرگذار باشیم.

 

وی اعلام کرد: بحث دیگر اعتیاد است که در این خصوص تلاش های فراوانی می شود و باید تلاش بیشتری شود چراکه در 50 درصد پرونده های قضایی بحث اعتیاد ووجود دارد و در مسائلی مانند طلاق، سرقت، ضرب و ستم و درگیری ها و غیره ردپای فراوان اعتیاد وجود دارد و باید در مقابله و پیشگیری تلاش و کوشش کنیم.

 

رحیمی تصریح کرد: موضوع دیگر بیکاری است که باید وارد میدان شده و این موضوع را پیگیری کرده  تا این معضل حل شود و برای این منظور باید مشکل سرمایه گذار را حل کنیم و این کار راه دوری نمی رود و در واقع برای رفع مشکلات جامعه کار کردید.

 

وی تأکید کرد: گاهی خبر می رسد برای یک استعلام سرمایه گذار مدت ها آمده و می رود و این کار موجب می شود سرمایه گذار به جای دیگری رود بنابراین باید تلاش کنیم تا سرمایه گذاری انجام شود؛ چراکه بيکاری معضل بزرگی است که مشکلات بسیاری را به دنبال دارد.

 

معاون استاندار قزوین با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: در آستانه هفته دولت هستیم و در این هفته سفر برخی وزرا و نمایندگان دولت را داریم بنابراین برنامه ریزی لازم باید انجام شود و برای افتتاح پروژه، ایجاد نظم و امنیت و دعوت از مردم باید برنامه ریزی شود و حتی مجلسی گذاریم تا مردم هم آمده و حرف ها و مشکلات شان را بیان کنند  حکومت ما یک حکومت مردمی است و می توانند با بالاترین مقام ارتباط مستقیم داشته باشند و زمینه این کار را ما می توانیم فراهم کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب ما آرمان های بزرگی دارد و ما هنوز در ابتدای راه هستیم و اگر همه منتقدان و غيرمنتقدان منصفانه ببینند دولت تدبیر و امید هم در داخل کشور فضای با آرامش و بانشاط ایجاد  کرده و هم در سیاست خارجی آرامشی برقرار شده و نشان داد ایران اسلامی دنبال حکومت اخلاق مدار با آرامش نه تنها برای خود بلکه برای همسایگان و دنیا است .

 

رحیمی گفت: دولت فضای جهانی که علیه جمهوری اسلامی بود را برگرداند که این قابل تقدیر است و اعتماد آنها جلب شد البته آمریکا و اسرائیل و ایادی آن همیشه با ما دشمنی دارند که امیدواریم روزی سر عقل آیند که نیامدند و نمی آیند و ما با کار فرهنگی و سیاست هایی که اعمال می کنیم مردم متوجه شده و نگاه شان به حکومت ها تغییر کرده است.

 

وی افزود: امیدواریم همه کسانی که نسبت به دولت انتقاد دارند واقع بینانه و منصفانه باشد و همه به این نظام در رسیدن به اهدافش کمک کنند.

 

وی در ادامه خواستار توجه بیشتر مدیران به روستاها شده و یادآور شد: مدیران به بخش ها و روستاها توجه ویژه داشته باشند و بکوشیم خدمات بهتری به جامعه ارائه دهیم و همچنین برخورد خوب و خوشرویی موضوعی د یگری است که مدیران باید در برخورد با مردم مورد توجه داشته باشند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار