استاندار قزوین گفت: شهرداران به منظور جذب درآمدهای پایدار برای شهرهای خود باید اقتصاد گردشگری را جدی بگیرند.
کد خبر: ۲۷۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 14 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری که روز یکشنبه به ایرنا نمابر شده است، فریدون همتی در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر آبگرم که در شهرداری این شهر برگزار شد،افزود: فعال کردن ظرفیت های مناطق و تبدیل شدن آنها به یک منطقه با ظرفیت های بالای اقتصادی و گردشگری نیازمند فراهم کردن بسترها و امکانات لازم است.
وی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت های گردشگری آبگرم شناسانده شوند،اضافه کرد: در این راستا باید زیباسازی معابر و خیابان های این شهر مورد توجه قرار بگیرد.
استاندار قزوین با بیان اینکه آبگرم نیازمند یک طراحی و مهندسی از منظر معماری و زیبایی شناسی است، تصریح کرد: باید قدرت جاذبه گردشگری در این شهر را افزایش داد و در صدور مجوز برای ساخت و سازها باید نسبت به رعایت این مقوله حساسیت داشت.
همتی اضافه کرد: ساخت هتل پنج ستاره و احداث یک هزار واحد مسکونی به شیوه صنعتی در این شهر از طرح های مهمی است که باید تلاش شود در سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شود.
نماینده عالی دولت در استان قزوین با بیان اینکه این هتل با یک هزار و 200 میلیارد ریال و با 600 نفر اشتغال ثابت توسط بخش خصوصی در این منطقه احداث می شود، افزود: همه مدیران باید سعی کنند موانع و محدودیت های پیش روی این گونه طرح ها را مرتفع کنند و به شکل شبانه روزی تلاش کنند تا عملیات اجرایی این طرح در سفر هیات دولت آغاز شود.
وی در ادامه تاکید کرد: ارزش افزوده شهرداری ها و دهیاری ها تنها باید در جهت اجرای طرح های عمرانی به کار گرفته شود و هیچ گونه انحراف و خلافی در این مسیر قابل بخشش نیست.
در ابتدای این نشست نیز فرماندار آوج و شهردار آبگرم به ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در راستای تحول و توسعه این منطقه پرداختند.
شهر آبگرم از توابع شهرستان آوج در جنوب غرب استان قزوین قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار