مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین گفت: نخستین وام 100 میلیون ریالی ازدواج در کشور از سوی این بانک به متقاضیان پرداخت شد.
کد خبر: ۲۷۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 13 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حسن میرزاعبدالهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته دو هزار و 880 وام ازدواج از سوی این بانک به زوج های جوان در استان قزوین پرداخت شد.
به گفته وی، برای امسال 27 میلیارد ریال وام ازدواج برای زوج های استان در نظر گرفته شده که سعی داریم مجوز افزایش 14 میلیارد ریال دیگر را نیز دریافت کنیم.
وی اضافه کرد: این در حالی است که این بانک تسهیلاتی نیز به زندانیان آزاد شده به منظور حمایت از آنان تا سقف 150 میلیون ریال با بازپرداخت 60 ماهه پرداخت می کند.
میرزاعبدالهی در ادامه اضافه کرد: بیشتر متقاضیان وام این بانک از اقشار کم درآمد، فقیر و متوسط جامعه، به خصوص زوج های جوان هستند و به همین جهت ما تلاش داریم اعتبارهای لازم در حوزه های یاد شده را جهت ارائه تسهیلات قرض الحسنه بین آحاد جامعه فراهم آوریم.
وی با اشاره به اینکه 100 درصد منابع این بانک به صورت قرض الحسنه به متقاضیان ارائه می شود، ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف اجرای بانکداری اسلامی، سال 86 در کشور راه اندازی و در حال حاضر نیز 530 شعبه در سراسر کشور و 10 شعبه نیز در استان قزوین دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار