رئیس اداره مشاوره تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از فعالیت 10 پایگاه انتخاب رشته دانشگاهی در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 12 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از عصر پنجشنبه ایرنا، سید یدالله حسینی افزود: این پایگاه ها در قزوین، البرز، آبیک، بوئین زهرا، تاکستان، اسفرورین و شال آماده ارائه خدمت به مراجعان خود است.
وی اضافه کرد: در این پایگاه ها، انتخاب رشته دانشگاهی با استفاده از نرم افزار و ارائه خدمات تخصصی از سوی مجرب ترین مشاوران استان محقق خواهد شد.
حسینی ادامه داد: انتخاب رشته دانشگاهی در زندگی تحصیلی و شغلی داوطلبان اهمیت زیادی داشته و از این رو وظیفه اصلی مشاوران، تسهیل این فرآیند برای افزایش شانس قبولی داوطلبان در رشته های مورد علاقه آنها است.
وی هزینه مشاوره در این پایگاه ها را 300 هزار ریال اعلام و یادآور شد: مراحل مشاوره نیز شامل مشاوره رایانه ای، گروهی و فردی است.
وی با اشاره به خدمات رایگان این پایگاه ها به خانواده شهدا، ایثارگران و نیز ارائه تخفیف به خانواده فرهنگیان، اضافه کرد: این پایگاه ها تا 28 مرداد ماه جاری به مراجعان خود خدمات مشاوره ای را ارائه خواهند داد.
رئیس اداره مشاوره تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: سال گذشته 9 پایگاه در استان فعال بود که یک هزار و 100 دانش آموز به آنها مراجعه کردند.
7 هزار و 300 دانش آموز امسال در پایه چهارم متوسطه نظری در استان قزوین تحصیل می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار