ریس اداره مشاوره دوره‌های تحصیلی استان قزوین از فعالیت 10 پایگاه انتخاب رشته مراکز آموزش عالی در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 11 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیدیدالله حسینی صبح امروز در جلسه آموزشی متمرکز استانی ویژه مشاوران و مسئولان پایگاه‌های انتخاب رشته استان قزوین در سالن اجتماعات مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش‌آموزان آموزش و پرورش استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر مشاوران در جهت کیفی کردن خدمات پایگاه‌های انتخاب رشته و آموزش بهره‌برداری نرم افزار انتخاب رشته دانشگاهی برای کمک بهتر به داوطلبان در طول زمان اعلامی توسط سازمان سنجش است.

رئیس اداره مشاوره دوره‌های تحصیلی استان قزوین افزود: در این جلسه آخرین تغییرات انتخاب رشته کنکور سراسری سال 95 و توانمندسازی مشاوران مجرب و متخصص از 10 پایگاه انتخاب رشته سراسر استان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

حسینی اضافه کرد: انتخاب رشته دانشگاهی در زندگی تحصیلی و شغلی داوطلبان اهمیت بسیاری دارد، لذا وظیفه اصلی ما مشاوران تسهیل این فرآیند برای افزایش شانس قبولی داوطلبان در رشته مورد علاقه‌شان است.

رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی قزوین خاطرنشان کرد: انتخاب رشته دانشگاهی با استفاده از نرم‌افزار و ارایه خدمات تخصصی مجرب ترین مشاوران سطح استان در پایگاه‌های انتخاب رشته دانشگاهی محقق خواهد شد، امسال 10 پایگاه انتخاب رشته در شهرستان قزوین، البرز، تاکستان، بویین زهرا، آبیک، اسفرورین و شال آماده ارائه خدمات به مراجعان است.

حسینی تصریح کرد: برای داوطلبان دختر و پسر پایگاه انتخاب رشته پیش‌‌بینی شده است و هزینه مشاوره در پایگاه‌‌های انتخاب رشته 30 هزار تومان است، البته مراحل مشاوره شامل مشاوره رایانه‌ای، گروهی و فردی است.

وی تأکید کرد: مشاوران پایگاه انتخاب رشته، دوره‌های آموزشی تخصصی گذرانده‌اند و از بین متخصصان و مجرب‌ترین مشاوران استان هستند که با اعلام نتایج کنکور توسط سازمان سنجش، فعالیت خود را در پایگاه انتخاب رشته آغاز کردند.

حسینی از ارائه مشاوره رایگان به خانواده شهدا، ایثارگران و تخفیف به خانواده فرهنگیان در پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار