معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا در میان مسوولان و روحانیون نفوذ کنند.
کد خبر: ۲۷۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 11 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام عباس نظری سه‌شنبه شب در جمع طلاب جدید‌الورود مدارس علمیه قزوین، تهذیب و خودسازی همراه با علم آموزی را برای طلاب حوزه علمیه دارای اهمیت دانست و اظهار کرد: طلاب حوزه‌های علمیه که علاقه‌مند به فراگیری دروس حوزوی هستند باید بیش از پیش اخلاق اسلامی و همچنین تهذیب نفس را در خود تقویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب باید هم‌اکنون قدردان لحظات باشند و از این فرصت یادگیری که در اختیارشان قرار گرفته نهایت استفاده را ببرند تا به این ترتیب در آینده یکی از روحانیون موفق استان قزوین و چه بسا کشور باشند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین به تلاش دشمنان برای ایجاد شبهه در اعتقادات دینی ملت ایران اشاره و تاکید کرد: دشمنان اسلام همواره در تلاش هستند که با ایجاد شبهات در مسایل اعتقادی مسلمان خدشه وارد کنند بنابراین اکنون وظیفه طلاب و روحانیون در این برهه حساس‌تر از گذشته است.

نظری به تلاش دشمنان برای ایجاد نفوذ در بین مسئولان به خصوص روحانیون اشاره و مطرح کرد: باید به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در رابطه با نفوذ بیشتر تدبر و تفکر کنیم و به دشمنان اجازه نفوذ و رخنه در بین مسئولان و روحانیون را ندهیم.

وی به جایگاه ارزشمند حوزه علمیه قزوین در استان و کشور اشاره و خاطرنشان کرد: طلاب نباید اجازه دهند که دشمنان در مسایل اعتقادی ملت ایران رخنه کنند، بلکه باید نقشه‌های آنان را نیز در این رابطه خنثی کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تشریح کرد: حوزه علمیه قزوین یکی از حوزه‌های تأثیرگذار در کشور بوده و تاکنون موفق به پرورش شخصیت‌های برجسته و مهمی شده که خدمات ارزشمندی را هم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار