یک هیات از سرمایه گذاران چینی روز پنجشنبه از شهرک های صنعتی کاسپین و خرمدشت در استان قزوین و واحدهای مستقر در آن بازدید کردند.
کد خبر: ۲۷۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 11 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در حاشیه بازدید سرمایه گذاران چینی از شهرک صنعتی خرمدشت به خبرنگار ایرنا گفت: شهرک های صنعتی استان با برخورداری از امکانات لازم و مناسب مهیای پذیرای سرمایه گذاران خارجی است.
حمیدرضا خانپور اضافه کرد: مشوق های مناسبی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در نظر گرفته شده که می توان به معافیت های مالیاتی، پائین بودن هزینه های تسطیح اراضی و قیمت مناسب زمین اشاره کرد.
هیات سرمایه گذار چینی که در زمینه تولید فولاد، قطعه سازی خودرو و ماشین آلات سنگین فعالیت دارد در بازدید از شهرک های صنعتی کاسپین در شهرستان آبیک و خرمدشت در شهرستان تاکستان، از سه واحد تولیدی فعال در زمینه تولید میلگرد و قطعات خودرو نیز بازدید کردند.
در بازدید این هیات اقتصادی خارجی مقرر شد پس از کارشناسی و مطالعه لازم از سوی هیات چینی، نشست تخصصی برای انعتقاد تفاهم نامه و همکاری مشترک برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی قزوین انجام شود.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار