مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین:
مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: طبق بخشنامه دریافتی باید همه مدیران و مسئولان در جهت انتشار دستاوردها و خدمات دولت با رسانه های جمعی بیشترین تعامل را داشته باشند.
کد خبر: ۲۷۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا نصرت الله علیرضائی در جلسه بزرگداشت هفته دولت در استان که روز چهارشنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و همچنین تبریک هفته کرامت و دولت افزود: هفته دولت نمادی است تا خدمات دولت در طی سال به تصویر کشیده شده و همچنین از کارکنان خدوم دولت تقدیر صورت گیرد.
وی ادامه داد: طبق بخش نامه ارسالی از سوی شورای دولت همه مدیران استانی موظف شده اند در راستای اطلاع رسانی خدمات و دستاوردهای دولت با رسانه های جمعی و جراید تعامل حداکثری داشته باشند.
علیرضایی افزود: از سوی دیگر طبق همین بخشنامه مدیران و مسئولان استانی باید با گروهای مرجع نظیر احزاب و تشکلهای سیاسی، اصحاب رسانه و رونامه نگاران، استادان دانشگاه و سازمان های مردم نهاد تعامل داشته باشند و با ارتباط تنگاتنگ در خصوص انتشار دستاوردها و خدمات دولت اقدام کنند.
وی با اشاره به بزرگداشت شهدای دولت گفت: باید برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجائی و باهنر مراسمی در خور شان این شهیدان برگزار کرده و در خصوص شخصیت و سجایای اخلاقی این شهیدان داد سخن گفته شود.
علیرضایی ادامه داد: همچنین در بخش نامه ارسالی شورای دولت بر پاسخگویی و شفافیت عملکرد مدیران و بر مشارکت نخبگان جامعه و پرهیز از هزینه های اضافی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تاکید شده است.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: طرح های دولت برای افتتاح در هفته دولت در حال جمع بندی است و همچنین گزارش عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید در حال تدوین بوده تا در هفته دولت منتشر گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار