روابط عمومی اداره کل گمرکات:
مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت: در چهار ماه نخست امسال بیش از 678 میلیون دلار کالا از طریق گمرک و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.
کد خبر: ۲۷۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 09 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرکات استان کرمانشاه، خلیل حیدریاظهار کرد: طی این مدت 678 میلیون و 806 هزار و 714 دلار کالا به وزن یک میلیون و 846 هزارو 170 تن از گمرک و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است
وی افزود: 297 میلیون و 423 هزارو 858 دلار از این کالاها از گمرک و بازارچه های مرزی استان شامل گمرک کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان، شوشمی و شیخ صله به خارج از کشور صادر شده است.
حیدری ادامه داد: سایر گمرک ها نیز در این مدت381 میلیون و 382 هزار و 856 دلار کالا را از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند. 
مدیرکل گمرک کرمانشاه در ادامه، عمده کالاهای صادراتی را کود اوره، سیمان، ماست، لوازم خانه داری و پاکیزگی، بستنی، گوجه فرنگی، کیسه خون، رب گوجه فرنگی، شیر و خامه شیر و ظروف ملامین عنوان کرد و افزود: بیشتر این کالاها به کشور عراق صادر شده است.
وی گفت: در چهار ماه نخست سال 1395 در مجموع از گمرک استان کرمانشاه به 24 کشور صادرات قطعی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک کشور به مجموع کشورهای هدف کالاهای صادراتی استان اضافه شده است.
سال گذشته حدود سه میلیاد دلار کالا از استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار