طی هفته خبرنگار اصحاب خبر شهر دانسفهان به میزبانی رئیس شورای اسلامی شهرستان بویین‌زهرا دور یکدیگر جمع شدند.
کد خبر: ۲۷۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 09 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، طی هفته خبرنگار صبح امروز اصحاب خبر شهر دانسفهان به میزبانی رئیس شورای اسلامی شهرستان بویین‌زهرا دور یکدیگر جمع شدند و در فضایی به دور از تعارفات خشک و مرسوم اداری درباره آینده پرفراز و نشیب خبرنگاری در بویین‌زهرا بحث و تبادل نظر کردند.

پلان اول تجلیل از اصحاب رسانه و خبر در شهرستان بویین‌زهرا در هفته خبرنگار صبح امروز از طرف رئیس شورای اسلامی شهرستان بویین‌زهرا کلید خورد و در مراسمی همراه با خبرنگاران و عکاسان از این قشر فرهیخته در شهر دانسفهان تجلیل به عمل آمد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بویین‌زهرا که نخستین بار است از خبرنگاران تقدیر می‌کند کارنامه قابل توجهی در حمایت از قشر خبرنگار دارد؛ محمد قموشی که با رأی مستقیم مسؤولان بویین‌زهرا به عنوان جوان‌ترین رئیس شورای اسلامی شهرستان بویین‌زهرا فعالیت دارد در سه سالی که از عمر شورای اسلامی می‌گذرد بیشترین تعامل و ارتباط را با اصحاب خبر، جراید و مطبوعات و نمایندگان خبرگزاری‌های شهرستان بویین‌زهرا داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بویین‌زهرا در این دیدار که یک ساعت به طول انجامید در فضایی دوستانه با یکایک خبرنگاران به صورت رودرو به گفت‌وگو
و چاره‌اندیشی درباره آینده پر فراز و نشیب خبرنگاری در بویین‌زهرا و شهر دانسفهان پرداخت.

باید اذعان کرد این نخستین بار به حساب می‌آید که یک مسؤول شهر دانسفهان به صورت شفاف و به دور از تعارفات اداری حرف دل خبرنگاران را نه به گوش بلکه به یاد می‌سپارد.

جلسه امروز که به یک نشست دوستانه بین خبرنگاران بیشتر شباهت داشت تا فضای خشک و کلاسیک با ابتکار رئیس شورای اسلامی شهرستان بویین‌زهرا تلخی برخی نگاه‌های سنگین و پرطعنه مسؤولانی را که هرزگاهی خبرنگاران را آزرده خاطر می‌کنند از ذهن اصحاب خبر پاک کرد.

عدم ارتباط مسؤولان، بی‌توجهی به عنصر هنر و فضای مجازی و در نهایت حمایت نشدن در بخش مالی و هزینه‌ای جزو مهمترین مشکلاتی بود که امروز خبرنگاران با رئیس شورای اسلامی شهرستان بویین‌زهرا در میان گذاشتند.

در پایان مراسم نیز با تقدیر از فعالیت رسانه‌های شهر دانسفهان از رسول
لامعی‌رامندی به عنوان خبرنگار فارس بویین‌زهرا؛ علیرضا بذرافشان عکاس
خبرگزاری مهر، سعید فصیحی و علی لامعی به عنوان خبرنگاران سایت‌های محلی و مهدی درزی وبلاگ‌نویس به رسم هدیه با لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار