دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: در مجتمع فرهنگی مرحوم فرج‌الله سلحشور اردوی جهادی برای فعالان فرهنگی در قالب طراحی، تبلیغات و موضوعات هنری برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 09 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عباس کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه مهم‌ترین عامل تهیه مجموعه نمایش فصل بزرگ شیدایی همکاری و مشارکت مجموعه‌های فعال فرهنگی و مردمی قزوین بوده در همین راستا در مجتمع فرهنگی مرحوم فرج‌الله سلحشور اردوی جهادی برای فعالان فرهنگی در قالب طراحی، تبلیغات و موضوعات هنری برگزار شد و همچنین موضوع نذر و وقف فرهنگی نیز در پروژه نمایش بزرگ فصل شیدایی مطرح شده است.

وی با اشاره به وجود جنگ نرم در جامعه امروزی عنوان کرد: در عرصه جنگ نرم نیاز به پیشتاز در عرصه و جبهه‌های جنگ نرم در جامعه احساس می‌شود که در همین راستا باید عرصه مردمی با ساماندهی و سازماندهی در راستای مقابله با جنگ نرم تقویت شود.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین با بیان اینکه مخاطبان نمایش بزرگ فصل شیدایی توده‌های مردم جامعه هستند، افزود: برنامه‌های متعددی در فضاهای تبلیغی انجام شده است.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به منطقه انتخاب شده برای اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی مشکلات مرتبط با پارکینگ وسایل‌نقلیه وجود دارد که در همین راستا علاوه بر ایجاد پارکینگ در حوالی مجتمع فرهنگی مرحوم فرج‌الله سلحشور، پارکینگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد باراجین نیز در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در پارکینگ دانشگاه آزاد اسلامی 30 دستگاه اتوبوس مستقر است که افراد را به مجتمع فرهنگی مرحوم فرج‌الله سلحشور منتقل می‌کنند و در پایان نمایش نیز خدمات برگشت نیز به افراد ارائه می‌شود.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین بیان کرد: انتظار می‌رود استعدادهای فرهنگی و هنری جامعه از نمایش بزرگ فصل شیدایی تجربه پیدا کرده و نمونه‌های کوچک این نمایش را با توجه به تجربه به‌دست آورده در شهرهای این استان اجرا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار