برانکو:
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جلسه با طاهری سرپرست باشگاه، مقرر شد پیش از دیدار با صبای قم وضعیت رضائیان و دروازه بان جدید تیم مشخص شود.
کد خبر: ۲۷۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 08 August 2016
برانکو ایوانکویچ روز دوشنبه پس از جلسه با مدیریت باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از جلسه رامین رضائیان با طاهری سرپرست باشگاه خبر دارم و امروز نیز در جلسه با مدیریت باشگاه مسئله وی مطرح شد.

وی گفت: رضائیان قطعا با حفظ آمادگی جسمانی خود می تواند به تیم ملی کمک کند ولی حضورش در پرسپولیس منوط به شرایط خاصی است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره دیدار آینده این تیم مقابل صبا گفت: دیدار سختی خواهد بود زیرا باید به مصاف تیمی با بازیکنان و سرمربی جدید برویم. با این حال به سه امتیاز این دیدار نیازمندیم.

وی درباره ستاره بودن وحید امیری و اینکه باعلی کریمی مقایسه می شود، اظهار داشت: امیری هم اکنون یکی از بازیکنان بسیارعالی و خوب ایران است اما باید تلاش کند به مانند علی کریمی یکی از بهترین ها شود.

برانکو درباره وضعیت داوری در سه هفته ابتدایی لیگ به خصوص قضاوت دیدار این تیم با گسترش فولاد گفت: علاقه ای ندارم که درباره داوری صحبت کنم ولی بهتراست کمیته داوران بهترین ها را به عنوان قاضی میدان مسابقه معرفی کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در پایان درباره برگزاری اردو پرسپولیس در زمان تعطیلی یک ماهه لیگ نیز گفت: برنامه ای برای برگزاری اردوی خارج از تهران نداریم.

رامین رضائیان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران، به رغم داشتن قرارداد داخلی با پرسپولیس راهی ترکیه شد تا در باشگاه های فوتبال این کشور حضور یابد ولی در ادامه مایل به بازگشت به پرسپولیس گردید.

همچنین دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و صبای قم در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، روز پنجشنبه 21 مردادماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار