شهردار قزوین گفت: معرفی استان قزوین برای رشد و پیشرفت در همه زمینه‌ها باید در راستای معرفی با نگاه مثبت صورت گیرد و معرفی خوب و مطلوبی از این استان انجام شود.
کد خبر: ۲۷۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 08 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود نصرتی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سرای سعدالسلطنه استان قزوین برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: گردهمایی خبرنگاران با نگاه‌ها و ایده‌های مختلف به مناسبت روز خبرنگار در راستای رشد و پیشرفت استان قزوین کار بسیار پسندیده‌ای است و تأثیر بسزایی در رشد همه‌جانبه این استان دارد.

وی عنوان کرد: اصحاب رسانه استان قزوین فارغ از نگاه شخصی، حزبی و سیاسی در راستای اطلاع‌رسانی صحیح به جامعه گام بردارند.

شهردار قزوین با اشاره به تعاونی مسکن مطبوعات افزود: برنامه‌ها و اقدامات حوزه مدیریت شهری انجام شده و مشکلات و دغدغه‌های گذشته وجود ندارد زیرا مسکن مطبوعات یک اولویت برای شهرداری قزوین است.

نصرتی با بیان اینکه تشکیل و ساخت دفتر مرکزی خانه مطبوعات استان قزوین به اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: شهرداری قزوین برای پرداخت اعتبار قسمت‌هایی که مرتبط با شهرداری است آمادگی دارد و همکاری و مشارکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین پیشینه بزرگی دارد و در حال رشد همه‌جانبه بوده به معرف‌های بزرگ در سطح کشور احتیاج است که در این راستا باید همه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و مردم جامعه به‌ ویژه اصحاب رسانه تلاش کنند هر گونه اقدامی که به معرفی استان قزوین کمک می‌کند، انجام دهند.

شهردار قزوین بیان کرد: معرفی استان قزوین برای رشد و پیشرفت در همه زمینه‌ها باید در راستای معرفی با نگاه مثبت صورت گیرد و معرفی خوب و مطلوبی از این استان ارائه شود.

نصرتی یادآور شد: با توجه به اینکه نمره استان قزوین 90 است ولی به اندازه نمره 15 معرفی شده که باید در این راستا نقاط ضعف در حوزه اجرایی حل‌ و فصل شده و نقاط مثبت تقویت شود تا رشد اقتصادی و پیشرفت به همراه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار