مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزانی که در مرحله نخست کنکور پذیرفته شده‌اند، پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 08 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، سالار قاسمی در جمع مدیران و معاونان آموزش و پرورش قزوین، با اشاره به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۵ اظهار داشت: با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، دانش‌آموزان باید نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته در قزوین راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزانی که در مرحله نخست کنکور پذیرفته شده‌اند، پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته راه‌اندازی می‌شود.

قاسمی اضافه کرد: در سال گذشته ۹ پایگاه انتخاب رشته در استان فعالیت داشت که بیش از ۱۱۰۰ نفر به این پایگاه‌ ها جهت مشاوره انتخاب رشته مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه مراکز مشاوره نقش بسزایی در تصمیم‌گیری دانش‌آموزان دارند، گفت: مراکز مشاوره با توجه به نیاز جامعه و توانایی دانش‌آموزان خدمات مشاوره ‌ای ارائه می‌دهند که همین امر کمک شایانی به تصمیم‌گیری دانش‌آموزان در انتخاب رشته تحصیلی مراکز آموزش عالی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: امسال نیز ۹ پایگاه مشاوره انتخاب رشته در حال آماده ‌سازی برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستند که ۳ پایگاه در قزوین، ۲ پایگاه در البرز و در آبیک، تاکستان، بویین زهرا، اسفرورین و شال هر کدام ۱ پایگاه به دانش آموزان خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.  

امسال بالغ بر ۷ هزار و ۳۰۰ دانش آموز دختر و پسر قزوینی در پایه چهارم متوسطه نظری تحصیل می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار