مسؤول کانون سیدالشهدای سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها در این کانون جذب و تربیت خبرنگاران متعهد برای خدمت به سنگر رسانه‌ای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۷۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 06 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا ضرغامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه 17 مرداد به عنوان سالروز گرامیداشت خبرنگار شهید صارمی به آحاد فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران متعهد و ارزشی تعلق دارد، اظهار کرد: حرفه خبررسانی با توجه به حساسیت‌هایی که هر روز جامعه با آن روبه‌رو می‌شود از بالاترین سطح اهمیت برخوردار است.

وی خبرنگار خوب و انقلابی را دارنده تمام معیارهای انسانی و اخلاقی توصیف کرد و افزود: یک خبرنگار که وارد این عرصه شده است باید بداند در چه سطحی و با چه افکاری باید با مردم سخن بگوید و در مقابل برای مسؤولان تکیه‌گاه و پشتیبان باشد؛ البته مسؤولانی که دغدغه مشکلات مردم را داشته و در برابر سؤال عمومی جامعه بتوانند پاسخگو باشند.

مسؤول کانون سیدالشهدا سازمان بسیج رسانه استان قزوین بسیج رسانه را پیشرو در حرکت جنگ نرم مدنظر مقام معظم رهبری دانست و با تأکید بر پیشینه و شکل خبررسانی در حوزه انقلاب اسلامی بیان کرد: اعتقاد خبرنگاران متعهد بر این است که تنها راهی که می‌توان با استفاده از آن برابر بنگاه‌های خبرپراکن انگلیسی و عربی که کاملاً متضاد و غیرهمسو با انقلاب اسلامی در حرکت هستند بهره برد، همگرایی با یکدیگر است و باید از تریبون رسانه به نفع آرمان اسلام و خون شهیدان استفاده کرد.

این مسؤول مهمترین شاکله خبرنگاران و اصحاب مطبوعات را صادق بودن و همراهی با قشرهای ضعیف جامعه یاد کرد و افزود: یکی از سیاست‌هایی که از بدو تشکیل بسیج رسانه استان قزوین به دنبال آن هستیم تقویت رسانه‌های ارزشی و به اشتراک‌گذاری افکار و عقاید انقلابی است تا همه اصحاب رسانه بتوانند در زیر چتر انقلاب اسلامی گام‌های استوارتری بردارند.

مسؤول کانون سیدالشهدا سازمان بسیج رسانه استان قزوین مبارزه علیه امپریالیسم رسانه‌ای و دروغ‌پراکنی‌های شبکه‌های وابسته غربی _عربی را اولویت حساس برشمرد و تصریح کرد: امروز متأسفانه تعداد انگشت‌‌شماری از رسانه‌ها مرز بین اخلاق با تباهی را درهم می‌شکنند تا شاید به کانون‌های قدرت و ثروت اتصال پیدا کنند اما حقیقت رسانه چیزی جز رسانیدن پیام مظلومان جامعه به گوش مسؤولان شنوا نیست.

ضرغامی با اشاره به فعالیت‌های مختلف کانون سیدالشهدا سازمان بسیج رسانه استان قزوین برای تربیت خبرنگاران آگاه و حرفه‌ای عنوان کرد: بستر بسیج رسانه نقطه آغاز برای پیوستن به سنگر انقلاب اسلامی در عرصه هنر و رسانه بوده و از حیث برنامه‌ها این سازمان دارای گستره عمیق و ریشه‌دار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار