نودمین شب خاطره با موضوع شوخی، خنده، جبهه با حضور خانواده رزمندگان در سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 05 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) نودمین شب خاطره پنج شنبه شب در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین به همت حوزه هنری استان قزوین، موسسه گنجینه مهر و با مشارکت سایر نهادها و دستگاه ها برگزار شد.

شوخی، خنده، جبهه با رویکرد خاطرات طنز رزمندگان دفاع مقدس موضوع نودمین شب خاطره رزمندگان دفاع مقدس بود که با حضور رئیس حوزه هنری و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و علاقمندان برگزار شد.

این دوره از شب خاطره با روایت چهار راوی از رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد که اصغر نقی زاده بازیگر پیشکسوت سینمای دفاع مقدس مهمان و راوی ویژه این مراسم بود.

در ادامه این مراسم آقایان حصاری، موسوی و فریدی دیگر راویان خاطرات بودند که به بیان خاطرات طنز خود از هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

علی هوشمند در حاشیه این مراسم گفت: نفس بیان خاطرات دفاع مقدس از زبان خاطره آفرینان، گذشته از تکریم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، می تواند در ثبت تاریخ شفاهی و خلق آثار ادبی کم نظیر در ادبیات انقلاب و دفاع مقدس گام بسیار ارزشمندی باشد.

رئیس حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: در این بین پیش تر خاطرات دفاع مقدس با ساختاری مشخص و جدی بیان شده بود که در نودمین شب خاطره استان قزوین کوشیده شد ضمن تغییر فضا با توجه به مناسبتی که در آن قرار داشتیم یعنی ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) این شب خاطره با موضوع شوخی، خنده، جبهه و با رویکرد طنز برگزار شود.

وی افزود: برگزاری شب خاطره با رویکرد طنز، کار نو و جدیدی است که می تواند آغازگر تجربه های جدیدی در برگزاری و ثبت شب های خاطره باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار