امام جمعه موقت قزوین با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به اصحاب رسانه، گفت: خبرنگاری در راستای شغل انبیاء است.
کد خبر: ۲۷۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 05 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: خبرنگاران با اطلاع رسانی و بیان حقایق به مردم خدمت بزرگی را به جامعه عرضه می کنند.
وی با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه بابت انعکاس اخبار و رویدادها و آگاهی بخشی به مردم، اظهارکرد: این قشر که از رسالت مهمی برخوردار هستند باید همواره مراقب باشند تا از القائات افراد دارای تفکرهای نامطلوب تاثیر نگیرند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند.
امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: خبرنگاران باید ارزش و قدر کار و حرفه خود را بدانند و اصول حرفه ای را که همانا امانتداری است را رعایت کنند.
قابل در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره سالگرد بمباران اتمی ژاپن توسط آمریکا در جریان جنگ جهانی دوم، گفت: آمریکا اولین و آخرین استفاده کننده از بمب اتمی بوده و بابت این اقدام که به قیمت کشته شدن 300 هزار انسان تمام شد هیچگاه عذرخواهی نکرد.
امام جمعه موقت قزوین برخورد آمریکا با موضوع برجام را مستکبرانه خواند و گفت: در موضوع برجام بدعهدی آمریکا به اثبات رسید.
حجت الاسلام و المسلمین قابل در ادامه خواست در موضع گیری های خود در رابطه با برجام به منویات و مواضع مقام معظم رهبری در این خصوص توجه داشته باشند.
وی همچنین سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را گرامی داشت و گفت: این نهاد وظیفه دارد تا در مناسبت های مختلف پیام ها و ارزش های انقلاب اسلامی را بازگو کرده و به جامعه یادآوری کند.
امام جمعه موقت قزوین در بخش دیگری از خطبه های خود سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت و به تشریح فضائل و ویژگی های این حضرت پرداخت.
حجت الاسلام قابل در پایان با اشاره به سالگرد شهادت شهیدان خلبانان سرلشگر بابایی و لشگری، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت و گفت: ایران اسلامی بویژه مردم قزوین بابت داشتن چنین فرزندان غیوری به خود بالیده و افتخار می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار