شهرداری منطقه 6 به منظور اسکان افراد بی خانمان، اولین مددسرای قلب پایتخت را در ضلع جنوب غربی بزرگراه رسالت – مدرس احداث می‌کند.
کد خبر: ۲۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 25 April 2015
به گزارش فارس، عظیم بابائی با تاکید بر اینکه اولین مددسرا با هدف توسعه خدمات دهی و مددکاری به افراد بی خانمانان احداث می شود، گفت: در محل اسکان کارگری ضلع جنوب غربی تقاطع رسالت – مدرس به متراژ  300 مترمربع با تخریب ساختمان موجود، ساختمان مدد سرا و اسکان کارگری احداث می شود.

به گفته شهردار منطقه 6 در این مجتمع، خدماتی چون محل خواب، پوشاک، غذا و خدمات بهداشتی- درمانی از قبیل ویزیِت رایگان به افراد بی خانمان ارائه می شود.

وی همچنین از طرح ساماندهی متکدیان منطقه خبر داد و افزود: ساماندهی متکدیان و افراد بی خانمان در دستور کار قرار گرفته است تا با توجه به حفظ کرامات انسانی و شأن آنها، به افراد بی سرپناه خدمات رسانی شود. به لطف الهی و با احداث این مرکز در آینده نزدیک پدیده شوم تکدی گری به حداقل ممکن در سطح شهر تقلیل یابد.

بابائی با اشاره به بازپروری معتادان خاطر نشان کرد: با توسعه خدمات مددکاری این مرکز پیش بینی شده است تا افراد به مراکز بازپروری معرفی و هزینه درمان آنها نیز پرداخت شود. افراد معتاد پس از بازپروری به مراکز آموزش فنی و حرفه ای اعزام شده و دوره های گوناگون آموزشی را تا مرحله اشتغال زایی طی می کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار