کد خبر: ۲۷۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ 04 August 2016

به گزارش تابناک یزد، روزنامه کیهان نیز همچنان به گفت و گوی تلویزیونی رئیس جمهور انتقاد می کند. این روزنامه در این گزارش با تیتر «جای خالی پرسش‌های مردم در گفت وگوی تلویزیونی رئیس جمهور» نوشت: «وقتی قرار شد رئیس جمهور به‌مناسبت شروع سال چهارم ریاست جمهوری اش،مستقیم با مردم صحبت کند، انتظارات فراوانی در ذهن‌ها نقش بست. بخصوص با ورود دولت به سال پایانی و عدم تحقق صدها وعده مختلف، مردم انتظار داشتند روحانی درباره چرایی این وضعیت به آنها توضیح بدهد. به آنها بگوید چرا از آن‌همه وعده چیزی عاید آنها نشده و صادقانه به‌ خاطر تاخیر و نامیدی هواداران دولت،از آنها عذر خواهی کند.

اما گفت و گوی تلویزیونی وی با دو کارشناس سیما، آب سردی بود بر آن همه انتظار! گویی رئیس جمهور،همان متن ایام رقابت‌های انتخاباتی در خرداد 92 را باردیگر از جیبش در آورده است و این بار به جای «کلید »مشهور، چند برگ نمودار به همراه دارد تا به هر نحو ممکن به مخاطبان منتظر ثابت کند تورم تک رقمی شده! و فراموش کند که خود روحانی بود که گفته بود؛ «معیار تورم جیب مردم است نه آمار مرکز آمار و بانک مرکزی.«!

روحانی به کلیاتی پرداخت که تکراری و خسته‌کننده بود و در عین حال، چیزی برای مردم نداشت!مردم چندروزی بود سعی کرده بودند به هر نحو ممکن صدایشان را به گوش رئیس جمهور برسانند و مطالباتشان را پیگیری کنند،اما به‌نظر می‌رسد دیگر دولتمردان دولت یازدهم،آن شور و حال روزهای اول را ندارند که هر روز در شبکه‌های اجتماعی ظاهر شوند و نشان دهند در میان مردمند!

برخی از ساده‌ترین پرسش‌های مردم در ایام اخیر را بخوانید:

1- آیا عملکرد دستگاه دیپلماسی در طول این سه سال بر پایه عزت مورد انتظار جمهوری اسلامی ایران بوده است؟

2- آیا اعتبار پاسپورت ایرانی نسبت به زمانی که شما آمدید، بالاتر رفته است؟

3- آیا دولت یازدهم، از جایگاه ایران بین همسایگان دفاع منطقی کرده و پاسخ و جسارتهای گاه و بیگاه کشور‌های حاشیه خلیج فارس و گستاخی‌های سیاسی اقتصادی اخلاقی مکرر عربستان را داده است؟

و همچنین خلف وعده‌های غرب در توافق هسته‌ای چگونه توجیه می‌شود؟

4- آیا بعنوان رئیس جمهور و کسی که برای مردم بیانیه صادر کرد که در مبارزه با فساد و مسائل اقتصادی با کسی عقد اخوت نبسته است از روند مقابله با این معضل در دولتش راضی است؟

5- آیا حسین فریدون، برادر آقای روحانی‌، خط قرمز کابینه است ؟! اگر نیست، پس چرا به تخلفات عدیده وی رسیدگی نمی‌شود!؟

6- آیا صد روز وعده داده شده به پایان نرسیده است؟

7-آیا رئیس جمهور از بیکاری جوانان در شهره‌ای دور و نزدیک با خبر نیست؟

8- چرا علی رغم چندین بار وعده،مسکن مهر مزخرف نامیده شد و مردم از داشتن سر پناهی ساده و ارزان محروم شدند؟

9- طرح مسکن اجتماعی که قرار بود جایگزین مسکن مهر شود به کجا رسید؟!

10- آقای رئیس جمهور!شما گفتید پس از برجام هر روز یک گشایش داشتیم،آیا خبر دارید که کارخانه‌ها یکی پس از دیگری تعطیل می‌شود!؟ از تعطیلی ارج چیزی به شما گفته اند؟

11- بنظر شما ،بازدید از یکی از مهمترین کارخانه‌های ایرانی یعنی مپنا سوار بر خودرو زرهی گران قیمت خارجی و تماشای آن از پشت شیشه ماشین،تکریم کارگر و تولید ایرانی است!؟

12- آقای روحانی!واردات و قاچاق کالا مردم و کارگران را بیچاره کرده!نمی خواهید فکری برای آن بکنید!؟

13- با آنکه وعده داده بودید،هنوز در حوزه‌های مشترک نفت و گاز ،از شرکای خود عقب هستیم!یادتان هست وعده کردید در کوتاه مدت،از آنها جلو می‌زنیم؟

14- شما گفتید خزانه خالی است،پس این مدیران نجومی از کجا اینگونه بیت المال را غارت می‌کردند!؟ فقط برای عمران و آبادی کشور خزانه خالی بود!؟

اینها بخش اندکی از صدها و صدها سوالی بود که مردم منتظر پاسخ آن بودند اما جوابی به آنهاداده نشد و دست خالی تلویزیون خود را خاموش کردند!»


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار