مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: در چهار ماهه امسال دو هزار و 416 نفر با معرفی کاریابی ها صاحب شغل شده اند.
کد خبر: ۲۷۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود بابایی چهارشنبه شب در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین که با حضور استاندار برگزار شد، افزود: در مدت یاد شده دستگاه های اجرایی استان 4 هزار و 74 شغل را در سامانه رصد (پایگاه ویژه اطلاعات مشاغل جدید) به ثبت رسانده اند.
وی اظهار کرد: با احتساب مشاغل ایجاد شده توسط بسیج سازندگی که در قالب خود اشتغالی بوده و افراد شاغل آن جزو بیمه شوندگان اجباری نیستند در چهار ماهه امسال 5 هزار و 282 نفر در استان صاحب شغل شده اند.
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت قزوین نیز در این نشست گفت: برابر مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی هفت هزار و 500 واحد صنعتی در کشور باید از تسهیلات بانکی بهره مند شوند.
علی پرزحمت افزود: در استان قزوین یک هزار و 525 نفر از فعالان بخش صنعت متقاضی دریافت تسهیلات مالی مرتبط با اقتصاد مقاومتی هستند که از این رقم 475 مورد به تصویب رسیده است.
وی، روند اعطای تسهیلات بانکی مربوط به سیاست های اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی استان را کند خواند و خواستار همراهی هرچه بیشتر بانک ها برای سرعت بخشیدن به اعطای کمک های مالی به صنایع شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین یادآور شد: تاکنون 16 واحد تولیدی در استان موفق به دریافت تسهیلات اختصاص داده شده اند که این رقم قابل قبول و رضایت بخش نیست.
در این نشست، مدیران بانک های استان از جانب استاندار مامور شدند تا پایان مرداد ماه جاری موانع مربوط به اعطای تسهیلات مالی به واحدهای تولیدی را برطرف کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار