استاندارکرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: دستگاه های اجرایی باید موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را با جدیت پیگیری کنند.
کد خبر: ۲۷۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 04 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛ روابط عمومی استانداری به نقل از اسداله رازانی در پنجمین جلسه اقتصاد مقاومتی که با هدف بررسی و تصویب پروژه های پیشنهادی ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد؛ از مدیران و مسئولان خواست که به موضوع اقتصاد مقاومتی یک نگاه کلان و آینده نگر داشته باشند.
وی بیان داشت: باید با تلاش و جدیت در جهت راه اندازی واحدهای تولیدی که نقش موثری در افزایش تولید و رونق اقتصادی دارد، اقدام شود و هر مسئول و مدیری این موضوع را جزء اولویت ها و هدف های کاری خود بداند.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: طرح ها و پروژه هایی که در اقتصاد مقاومتی نقش ویژه ای دارند باید به عنوان یک پروژه تاثیرگذار مورد توجه قرار گیرند و برای اجرای آنها از هیچ اقدامی کوتاهی نکرد.
رازانی بیان داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی منجر به شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای داخلی می شود و رونق اقتصادی و کمک به تولید با شناسایی درست و بکارگیری صحیح ظرفیت ها و استعدادها محقق می شود.در این جلسه پروژه های پیشنهادی دستگاه های اجرایی مختلف در موضوع اقتصاد مقاومتی برای تصویب مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار