رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از شناسایی و کشف خودروی ویژه حمل قاچاق و دستگیری دو نفر قاچاقچی حرفه ای خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 03 August 2016
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از شناسایی و کشف خودروی ویژه حمل قاچاق و دستگیری دو نفر قاچاقچی حرفه ای خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ رضا زارعی از شناسایی و کشف خودروی ویژه حمل قاچاق و دستگیری دو نفر قاچاقچی حرفه ای خبر داد و گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و برای بررسی اقدام به متوقف کردن آن می کنند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو راننده اعلام کرد که هیچ مدارکی همراه ندارد و سرنشین خودرو نیز  مسافر وی است و برهمین اساس ماموران برای استعلام خودرو را به ایستگاه بازرسی هدایت کردند که در این حین، سرنشین پشت فرمان خودرو نشسته و با خودرو پژو اقدام به فرار می کند.

وی اظهار داشت: پس از یک عملیات تعقیب و گریز در نهایت خودرو متوقف و سرنشین آن نیز قبل از فرار با اقدام به موقع ماموران دستگیر شد.

سرهنگ زارعی با اشاره به اینکه در استعلام به عمل آمده مشخص شد راننده و سرنشین خودرو، از قاچاقچیان سابقه دار هستند، افزود: در بازرسی از خودرو پس از انتقال به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشخص شد که این خودرو با امکانات ویژه ای همچون سیستم دودزا و سه محفظه پر از میخ سه گوش به منظور پنچر کردن خودروهای انتظامی که در زیر سپر عقب جاسازی شده و به صورت الکترونیکی با زدن دکمه ای در کنار فرمان باز می شود، برای حمل کالای قاچاق تجهیز شده است.

وی در ادامه بیان داشت: ۵ بطری شیشه ای روغن سوخته به همراه یک بطری پلاستیکی پر از ساچمه فلزی به وزن تقریباً ۳ کیلوگرم و یک قوطی افشانه دفاع شخصی غیر مجاز نیز از  داخل این خودرو کشف شد.

سرهنگ زارعی اظهار داشت: پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و با قرار ۳۰۰ میلیون ریالی روانه زندان مرکزی همدان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار