رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و دام برای بانوان روستایی به عنوان محور بهداشت و سلامت خانواده نقش مهمی در پیشگیری از بروز بیماری‌ها دارد.
کد خبر: ۲۷۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی مهرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: استقبال خوب بانوان روستاهای شهرستان بویین‌زهرا از برگزاری کلاس‌های آموزشی اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا را بر آن داشته است تا در این خصوص تمام توان خود را به کار بسته و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهاد کشاورزی این شهرستان و همکاری مطلوب واحد ترویج، بستر مناسبی برای آموزش اقشار مختلف ایجاد شده است.

وی افزود: اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا به طور متوسط و به صورت ماهانه 4 تا 6 کلاس و یا کارگاه آموزشی در سطح روستاها و یا بخش‌های این شهرستان برگزار می‌کند که نتایج بسیار خوبی در برداشته است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: همچنین تأکید این اداره بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان روستایی به عنوان محور بهداشت و سلامت خانواده بوده که در صورت درخواست و هماهنگی نسبت به برگزاری این کلاس‌ها اقدام خواهد کرد.

مهرزاده در تشریح این خبر گفت: در همین راستا با توجه به درخواست بسیج بانوان روستای شهرستانک و با هماهنگی‌های به عمل آمده با مرکز ترویج جهاد کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا، کارگاه آموزش بیماری‌های مشترک با تأکید بر دو بیماری خطرناک (تب کریمه کنگو) و (تب مالت) در روستای شهرستانک از توابع بخش دشتابی این شهرستان برگزار شد.

این مسؤول بیان کرد: در این کارگاه آموزشی در خصوص اهمیت رعایت بهداشت از سوی بانوان خانه‌دار و زنان روستایی دخیل در تولیدات دامی توضیحاتی ارائه و در پایان به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار