رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین گفت: رزمی‌کاران بانوی این استان توانستند کاپ نخست تیمی مسابقات چندجانبه‌ای کیک‌بوکسینگ کشور را کسب کنند که این افتخار حاصل کارگروهی بوده است.
کد خبر: ۲۷۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از کسب مقام نخست تیمی در مسابقات چندجانبه‌ای کیک‌بوکسینگ بانوان کشور از سوی کیک‌بوکسینگ‌کاران بانوان هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات به نام جام شهید بابایی طی هشتم مرداد ماه سال جاری در سالن الهیه شهر قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: مسابقات چندجانبه‌ای کیک‌بوکسینگ بانوان کشور با حضور تیم‌‌های قزوین، کرج، تهران، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، قم و گیلان برگزار شد و تیم استان قزوین نیز در این مسابقات با اقتدار مقام نخست را از آن خود کرد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین عنوان کرد: قهرمانان مسابقات قهرمانی کشور کیک‌بوکسینگ بانوان در رده سنی بزرگسالان زهرا عزیزی، سحر حیدری، تهمینه کربلایی، آتوسا کاکاوند، ناهید تاجیک بودند که توانستند مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

هادی‌چگینی اضافه کرد: در این مسابقات سمیرا پلنگی، شیرین شعبانی، هانیه بیگدلی و مریم اولادی از بانوان رزمی‌کار استان قزوین توانستند مدال نقره و مهسا شفیعی نیز مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب کنند.

این مسؤول ورزشی بیان کرد: در رده سنی جوانان زهرا موسوی، یاسمن مختاری، مائده رضایی، زهرا امیدی و هانیه عباسقلیا مدال طلا و ساناز حسین‌پور و مهسا رحمانی نیز مدال نقره را از آن خود کردند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین مطرح کرد: همچنین در رده سنی جوانان معصومه طهماسبی، نگار نصرتی، زهرا حسن‌پور، رویا محمدخانلو و نگین فریدنیا توانستند مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب کنند.

هادی‌چگینی یادآور شد: عارفه مهرعلیان و فاطمه همتی مدال طلا، فاطمه رحمانی مدال نقره و همچنین مهدیه الله‌بخش و فاطمه آقاجانی مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور کیک‌بوکسینگ بانوان را در رده سنی نوجوانان کسب کردند.

وی بیان کرد: در بخش اجرای فرم نونهالان نیز نازآفرین آذربایجانی و فائزه مهدوی مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور کیک‌بوکسینگ بانوان را از آن خود کردند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین عنوان کرد: در رده سنی بزرگسالان سعیده عابدی مدال نقره، سعیده جوادی‌پور مدال برنز و در بخش اجرای فرم نونهالان الینا زهرایی، فاطمه زهرایی، حنانه پرهام‌مهر، هانیه پرهام‌مهر، فرشته رضایی و یگانه غلامی مدال طلا را به دست آوردند.

هادی‌چگینی در پایان از افسانه حسن‌نایبی معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین، مهرک صنوبری نایب رئیس هیأت ورزش‌های رزمی این استان و مسؤول برگزاری مسابقات و مربیان پرتلاش تشکر و قدردانی کرد که این افتخار بزرگ و کاپ نخست تیمی مسابقات چندجانبه‌ای کیک‌بوکسینگ کشور را کسب کردند که این افتخار حاصل کارگروهی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار