رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به تشخیص به موقع موقعیت‌ها به عنوان یکی از ویژگی‌های این سازمان، گفت: سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره مدافع ارزش‌های انقلاب بوده و در مقابل فتنه‌گران ایستاده است.
کد خبر: ۲۷۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار سیاسی شاخص، حجت الاسلام علی قابل رییس سازمان شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان صبح امروز در نشست مطبوعاتی که به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد برگزار شد، با اشاره به زمان شناسی و تشخیص به موقع موقعیت‌ها به عنوان یکی از ویژگی‌های این سازمان، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی با دو حرکت کودتایی علیه انقلاب مواجه شدیم که اصل و اساس نظام را تهدید می‌کرد.

وی در همین زمینه ادامه داد: یکی از این وقایع فتنه‌ای بود که در ۲۳ تیر سال ۷۸ در کوی دانشگاه به بهانه حمایت از دانشجویان، کیان نظام را تهدیدی می‌کرد که با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حضور به موقع مردم ولایتمدار ایران خنثی شد.

رییس سازمان شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی قزوین اضافه کرد: در فتنه سال ۸۸ دشمن به بهانه تخلف در انتخابات، حدود ۷ ماه کشور را با چالش مواجه کرد و درصدد آسیب به نظام بود، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با کمک نهادهای انقلابی و مردم فراخوان داد و حماسه ۹دی رقم خورد.

قابل با بیان اینکه اصل تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ابتکارات امام راحل بود، تصریح کرد: از افتخارات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که یک نهاد مردمی است و زیر مجموعه دولت نیست اما مورد تایید و نظارت مقام ولایت بوده و همواره مدافع ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های آن بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و دارای محتوا است که آن را از تغییر و تحولاتی که در دیگر کشورها رخ می‌دهد مجزا می‌کند.

حمایت از مظلومان همواره در دستور کار شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی است

رییس سازمان شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: ما موظف هستیم این وقایع و روزهای حساسی که در انقلاب اسلامی تاریخ ساز شده‌اند را برای همیشه زنده نگهداریم و لذا امروزه چندین واقعه مهم هر ساله در دستور کار این نهاد قرار دارد که دارای پیام‌های با ارزشی است.

قابل با اشاره به اینکه حمایت از مظلوم به عنوان یک اصل اساسی در انقلاب اسلامی پذیرفته شده است، گفت: حمایت از مظلومان مسئله‌ای است که هم در احادیث و هم در قرآن کریم بسیار تاکید شده و همچنین جنبه انسان دوستی دارد.

این مسئول افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال با توجه به وقایع متعددی مانند شهادت شیخ باقرالنمر، حمله و کشتار مردم آفریقا و شیخ زکزاکی، دفاع از شهدای حرم و تشییع شهدای گمنام، تقبیح کشتار مسلمانان کشورهای مختلف، کشتار حاجیان در منا و حمایت از مردم فلسطین همواره به حمایت از مظلومان برخاسته است.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های این سازمان به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: دیدار با ائمه جمعه استان، جلسه توجیهی برای سرپرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها،سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و توزیع بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های این سازمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار