مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برنامه‌های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در 26 مرداد ماه باشکوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل ز خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور ظهر امروز در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه 26 مرداد ماه به نام سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی نامگذاری شده است، اظهار کرد: این روز فرصت مناسبی برای تبیین سیره آزادگان به آحاد جامعه است تا بیشتر با شخصیت این عزیزان و ایثارگری آن‌ها آشنا شوند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیان کرد: این ستاد به منظور برگزاری برنامه‌های مختلف با هدف گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان به ویژه سید آزادگان حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابوترابی تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: اعضای این ستاد باید برنامه‌ریزی مناسبی کنند تا برنامه‌های فرهنگی و ترویجی با کیفیت و باشکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه آزادگان در دوران اسارت سختی‌های بسیاری را تحمل کردند، مطرح کرد: صبر و استقامت آن‌ها در اردوگاه‌های حزب بعث برای آحاد جامعه مثال‌زدنی است و باید از آن‌ها درس گرفت.

این مسؤول با بیان اینکه آزادگان مظهر ایثار، گذشت، وفاداری و ازخودگذشتگی هستند، تشریح کرد: قشرهای مختلف مردم با الگوگیری از سیره این عزیزان می‌توانند ویژگی‌های اخلاقی آن‌ها را در زندگی خود برای رسیدن به موفقیت جاری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه این استان 663 آزاده دارد، تصریح کرد: آن‌ها در دوران اسارت و بعد از بازگشت به وطن در پایداری و استقلال انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند که باید مسؤولان و مردم قدردان ایثارگری آنان باشند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه آزادگان برای همه مردم عزیز هستند، یادآور شد: باید برنامه‌های فرهنگی و ترویجی در سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، 26 مرداد ماه در شأن این عزیزان برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزاری نمایشگاه عکس سالروز ورود آزادگان، تجلیل از جانبازان شاخص و اجرای مسابقات ورزشی است.

گفتنی است، 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است که هر ساله برنامه‌های مختلفی با هدف بزرگداشت این روز در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار