رئیس شورای شهر دانسفهان برندسازی صنعت کفش این شهر را یکی از اولویت‌های مهم این شورا مطرح کرد.
کد خبر: ۲۷۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 01 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی درزی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که صبح امروز با حضور مسؤولان و خبرنگاران استان قزوین به میزبانی شهرداری دانسفهان برگزار شد با اشاره به احادیث فراوان پیرامون نقل و قول صحیح و رعایت اصول اخلاقی در زمان انتشار اخبار اظهار کرد: دین اسلام اعتقاد بر این نکته دارد که سخن صحیح و بر حق را باید بر زبان جاری کرد تا دل‌های عموم مردم با نور حقیقی و معارف انسانیت آشنا شود.

وی ادامه داد: در این راستا خبرنگاری که کار خبر انجام می‌دهد موفق و مورد تجلیل مردم و مسؤولان قرار می‌گیرد که صرفاً با هدف رضای الهی مسؤولیت خطیر و بار سنگین اطلاع‌رسانی را انتخاب کرده باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر دانسفهان علاقه و اشتیاق را نخستین مرحله برای ورود به کار خبر عنوان کرد و افزود: خبرنگاری که با هدف دست‌یابی به امور مادی و بهره‌مندی از مزایایی چون ثروت و شهرت عرصه خبر را در دست می‌گیرد به ظاهر موفقیت را به دست آورده است اما در واقعیت امر این کار بی‌احترام به عرصه رسانه محسوب می‌شود.

درزی خبرنگاران را دیده‌بان شهرداری‌ و شورای اسلامی دانست و بیان کرد: تعهد به خدمت در حوزه رسانه نخستین تکلیفی است که یک خبرنگار باید آن را قبول کند که خبرنگاران امروزی به خوبی واقف به این امر هستند.

این مسؤول ادامه داد: مسؤولیت در هر سنگری که باشد مقدس و مهم شمرده می‌شود و اعضای شورای شهر دانسفهان تمام فکر و دغدغه خود را در سه سال گذشته به کاستن از موانع شهری و توسعه عمرانی و فرهنگی شهر دانسفهان معطوف کرده و ذره‌ای وارد گودهای غیراصولی سیاست و کشمکش‌های مرتبط با منافع شخصی نشده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر دانسفهان بیان کرد: شورای شهر همواره همشهریان دانسفهانی را به مشارکت و تعامل برای بررسی مشکلات و موانع شهری فراخوانده است به طوری که نخبگان و جوانان دانسفهانی به راحتی موفق به ارتباط و بیان نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص امور و مسائل جاری شهر دانسفهان می‌شوند.

درزی در پایان برندسازی صنعت کفش دانسفهان را یکی از اولویت‌های مهم شورای شهر دانسفهان برشمرد و ادامه داد: در کنار کفاشی‌ها دانسفهان به عنوان سرمایه کشاورزی و باغداری استان قزوین سالیانه صدها تن انواع مرکبات، انگور، صیفی‌جات را به بازارهای ملی و استانی وارد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار