رئیس جمعیت بانوان فرهیخته تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با تشکیل کارگروههای تخصصی از ایده های خلاقانه بانوان فرهیخته برای تعمیق باورهای دینی و حجاب و عفاف استفاده می کنیم.
کد خبر: ۲۶۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، کبری یعقوبی روز یکشنبه در نشست بانوان فرهیخته استان که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: با تشکیل پنج کارگروه شامل اقتصاد مقاومتی، سواد رسانه ای، تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی بامحور عفاف و حجاب برای تعمیق باورهای دینی و مقابله با شبهات فکری و مذهبی اقدام کرده ایم وموضوعات بصورت تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با اشاره به ویژگی های مصوبات کارگروه ها افزود: مصوبات کارگروه ها باید به گونه ای باشد که در نهادها و سازمان ها به راحتی قابل پیگیری و اجرا باشد.

یعقوبی تصریح کرد: ایده ها باید همراه با خلاقیت باشد و از موازی کاری با سایر نهادها پرهیز شود و با بهره گیری از تجربه مفید و موثر دیگران باتوجه به موقعیت اجتماعی، انسانی و جغرافیایی مبتنی بر علم و تحقیق می توانیم نتایج بهتری بگیریم.

رئیس امور بانوان فرهیخته تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: کلاس های کارگاهی متناسب با نیاز کارگروه ها تشکیل خواهد شد تا به ارتقا دانش افراد هم کمک شود.

وی، از اجرای مسابقه کتابخوانی با بهره گیری از کتابهای بانوان نویسنده استان در مناسبت های مختلف هم خبر داد.

بتول نظری پور دبیر جمعیت فرهیخته بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز در این جلسه با اشاره به اهداف جمعیت بانوان فرهیخته اظهار کرد: این جمعیت با هدف همکاری، هماهنگی، همسویی و تعمیق و گسترش فعالیت های بانوان فرهیخته و فعال عرصه دینی استان و توانمندسازی شخصیت های تاثیرگذار فعالیت می کند.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین شناسایی، رصد و اولویت دهی به آسیب ها و نیازهای فرهنگی استان را از دیگر اهداف فعالیت این جمعیت عنوان کرد.

وی یادآورشد: بانوی فرهیخته باید نسبت به وضعیت اجتماعی، مذهبی و دینی آگاهی و حساسیت لازم را داشته باشد و بانوی فرهیخته با انعکاس این آسیب ها جریانی را در مسیر بهبود وضعیت فرهنگی کشور ایجاد کند.

نظری پور تصریح کرد: همچنین به منظور پاسخگویی به سوالات فعالان این عرصه در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه با نشست های حضوری به شبهات پاسخ داده می شود.

توجه به آسیب های طلاق، مشاوره های قبل از ازدواج، پیشگیری از طلاق توافقی، آموزش مهارتهای زندگی، توجه به محتوای آموزشی دوره ها، بررسی امضاتفاهم نامه با آموزش و پرورش برای گنجاندن آموزشهای مهارت زندگی در کتب درسی، آموزش مسائل جنسی در مقاطع تحصیلی قبل از دانشگاه از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار