رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۱۸ کیلو و ۳۰۰گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و زنجان خبرداد.
کد خبر: ۲۶۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ محسن قلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای عملیات مشترک پلیس قزوین"شهرستان البرز" و زنجان خبرداد و گفت: در این عملیات یک قاچاقچی موادمخدر دستگیرشد.

این مقام انتظامی در این خصوص تصریح کرد: با پیگیری های اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان البرز، سرنخ هایی از فعالیت این یک سوداگر مرگ و انتقال یک محموله موادمخدر به مقصد  زنجان به دست آمد.

سرهنگ قلی پور افزود: در ادامه بررسی ها و با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی و فناوری های نوین اطلاعاتی، زمان انتقال این محموله نیز مشخص و در عملیاتی منسجم، سوداگر مرگ که در حال انتقال محموله با یک دستگاه خودروی سواری" تندر ۹۰ "بود شناسایی و در ورودی شهرک مهرگان دستگیرشد.

وی گفت: در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۱۸کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار