علیزاده در گفت وگو با تابناک خبر داد:
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: طرح نظارتی و بازرسی در بازار شکر استان از روز پنجم مرداد ماه به مدت یک ماه اجرا و تشدید می شود.
کد خبر: ۲۶۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 31 July 2016
سلیمان علیزاده در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی با اشاره به تشدید اقدامات نظارتی و بازرسی در بازار شکر اظهار داشت: با توجه به بررسی های صورت گرفته از سطح بازار و سوء استفاده برخی عوامل سودجو از جو روانی حاکم بر بازار ناشی از بر هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا، طرح نظارتی ویژه بازار شکر از تاریخ پنج مرداد ماه به مدت یک ماه اجرا می شود.

وی افزود: این طرح با اعمال نظارت موثر بر بازار، رسیدگی سریع به گزارش ها و شکایات واصله و برخورد با تخلفات احراز شده با بسیج کردن نیروهای بازرسی و استفاده حداکثری از ظرفیت سایر دستگاه ها و نهادهای ذیربط برای ایجاد ثبات و آرامش مطلوب در بازار جهت اجراء ابلاغ شده است.

علیزاده تصریح کرد: حداکثر قیمت مصرف کننده شکر در بسته بندی 900 گرمی معادل 32000 تعیین شده و چنانچه توزیع شکر از طریق شرکت های پخش سراسری دارای مجوز صورت پذیرد به ازای هر بسته 900 گرمی، حداکثر احتساب هزار ریال به قیمت مندرج دربند یک قابل اعمال است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی افزود: قیمت سایر احجام شکربسته بندی نیز باید متناسب با بسته 900 گرمی مورد محاسبه و عمل قرار گیرد.

علیزاده تصریح کرد: عرضه شکر در مراکز عمده و خرده فروشی به صورت فله با احتساب قیمت شکر درب کارخانه 23 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم و حداکثر با لحاظ درصدهای سود عمده و خرده فروشی مصوب کمیسیون هیئت عالی نظارت و ضوابط حاکم برآن در هر بخش قابل اجراء است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار