هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ شانزدهم کشور
تابناک تهران-هفته دوم لیگ برتر از امروز در حالی شروع میشود که استقلال تهران به مصاف مدافع عنوان قهرمانی میرود،دوتیم آبی پوش در حالی با یکدیگر در اهواز دیدار میکنند که هر دو در هفته اول با حریفانشان به تساوی رضایت داده اند.
کد خبر: ۲۶۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 31 July 2016

امروز از ساعت 20:45 استقلال خوزستان میزبان هم نام تهرانی خود می باشد ، دوتیمی که جزو خوبهای  لیگ به شمار می روند.در طرفی استقلال تهران که در فصل قبل جزو مدعیان لیگ به حساب می آمد وگران قیمت ترین تیم رقابت های فصل شانزدهم  لقب گرفته است.

در طرف دیگر میزبان غیر قابل پیش بینی ،قهرمان فصل قبل جام خلیج فارس تیمی از خوزستان ،تیمی دوست داشتنی ،تیمی که همگان را شگفت زده کرد و دیگر نمیتوان  این باشگاه را یک تیم دست و پا بسته در مقابل غول های فوتبال ایران تصور کرد.

دو تیم در حالی به مصاف هم میروند که هفته پیش آبی های تهران در خانه مقابل نفت علی دایی به تساوی رضایت دادند وآبی های خوزستانی نیزبه مانند هم نام تهرانی شان در بازی سخت خود در مقبل تراکتور سازان رای به تقسیم امتیازات دادند تا هر دو استقلال  یک امتیازی بمانند.

شاگردان علی منصوریان در حالی نتوانستند آن طور که باید و شاید لبخند رضایت را بر لب هواداران  خود بنشانند که انتظار میرفت با وجود تکیه زدن علی منصور جوان و با انگیزه بر مسند هدایت این تیم و خرید های بسیار عالی و ستاره های جذب شده،استقلال هفته اول را مقتدرانه آغاز کند.

استقلال خوزستان نیز مساوی کرد اما تساوی به کام خوزستانی ها شیرین یود چرا که این نتیجه مقابل امیر قلعه نوعی که سومین تیم گران قیمت لیگ را راهبری میکند، آن هم بدون ویسی در ابتدا کمی سخت مینمود. با این همه ازتیمی که فصل قبل رقبت ها را با لقب لسترسیتی فوتبال ایران و به عبارتی شگفتی ساز ایستگاه پانزدهم لیگ با بالابردن جام به پایان رسانده بود چندان دور از انتظار و بعید به نظر نمی رسید.

در پایان باید نشست و نظاره کرد که سرنوشت این بازی چگونه رقم خواهد خورد لازم به اشاره است که جدال دو تیم امشب از ساعت 20:45 با سوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز خواهد شد. پنج تقابل اخیر دو تیم نیز به این شرح میباشد:3مساوی و2 برد برای تهرانی ها .دو تیم هر کدام با تساوی های خود در هفته اول و یک امتیاز جایگاه نزدیک به یکدیگر دارند خوزستانی ها پنجم جدول و تهرانی ها جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داده اند.این دیدار می تواند نقش تعیین کننده و سرنوشت سازی را در آغاز بحبوحه بازی ها ایفا کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار