مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قزوین گفت: با وجود بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ مدرسه در استان قزوین، تعداد یک هزار و ۴۰۰ مورد از آن‌ها به تخریب و نوسازی نیاز دارد.
کد خبر: ۲۶۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عسگرعلی جوانبخت در گفتگو با خبرنگار مهر از نیاز به تخریب و نوسازی یک سوم مدارس استان خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس با توجه به وجود بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ مدرسه در استان قزوین، تعداد یک هزار و ۴۰۰ مورد از آن‌ها به تخریب و نوسازی نیاز دارد.

وی افزود: هم‌اکنون تعداد زیادی مدرسه دونوبته در استان وجود دارد که تعداد این قبیل مدارس در مناطقی نظیر ناحیه شهری مهرگان بیشتر است و باید برای حل این مشکل با کمک خیرین برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قزوین با اشاره به کمبود مدرسه در ناحیه مهرگان با توجه به افزایش سکونت مردم در آن گفت: این ناحیه به بیش از ۵۰ مدرسه نیاز دارد که تاکنون تنها هشت مدرسه در آن ساخته شده و ۱۰ مدرسه نیز در شرف بهره‌برداری است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قزوین به تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی خیرین مدرسه‌ساز استان برای احداث و تکمیل طرح‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: ۲۴ مورد از ۴۵ طرح احداث و نوسازی مدارس استان با مشارکت خیرین اجرایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار