رئیس کار گروه کشاورزی خلخال:
رئیس کار گروه کشاورزی شهرستان خلخال گفت: در سال گذشته بیش از 868 تن گوشت مرغ در شهرستان خلخال تولید شده است که به زودی برای فعال‌سازی واحدهای غیرفعال برنامه‌ریزی خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 23 April 2015

به گزارش فارس، مهدی احمدی در نشست با معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، بیان داشت: نبود جاده بین مزارع و نبود سدهای معیشتی و نیمه تمام ماندن این سدها از مشکلات اصلی اهالی در روستاها است.

وی اضافه کرد: در ده گردشی‌ها مشکلات روستائیان اولویت‌بندی ‌می‌شود و با احترام به نظر اهالی روستاها در صدد رفع مشکلات آنها در هر حوزه راهکارهای مناسب تدوین و اجرا می‌شود.

احمدی ادامه داد: اگر خدمات به روستاها بیشتر گسیل شود دیگر مهاجرت از روستا به سوی شهرهای بزرگ و مهاجرپذیر اتفاق نخواهد افتاد و ما باید تلاش‌کنیم که روستائیان از تمامی خدمات نظام بهره‌مند شوند.

رئیس کار گروه کشاورزی شهرستان خلخال به استعداد تولید دام و طیور و آبزی پروری اشاره کرد و گفت: بیش از 2/5 درصد گوشت استان در خلخال تولید ‌می‌شود.

احمدی افزود: در سال گذشته بیش از 868 تن گوشت مرغ در شهرستان خلخال تولید شده و تلاش برای فعال‌سازی واحدهای غیرفعال با برنامه‌ریزی در حال اجرا است.

وی میزان واحد دامی در شهرستان خلخال را 350 هزار واحد دامی عنوان کرد و گفت:  امسال بیش از 4 میلیارد و 600 میلیون تومان برای اداره جهاد کشاورزی شهرستان خلخال اختصاص یافته است.

رئیس کار گروه کشاورزی شهرستان خلخال فعال شدن طرح‌های جهاد کشاروزی را در سال جدید با توجه به آغاز فصل کاری خواستار شد و افزود: تا 15 اردیبهشت تمامی طرح‌ها و پروژه‌ها در شهرستان باید کار و فعالیت خود را برا ی تکمیل و اتمام آغاز کنند و نظارت به صورت 10 گردشی و هفتگی به تمامی پروژه‌ها با نظارت عمران فرمانداری خلخال انجام خواهد شد.

احمدی از معاونت بهبود تولیدات دامی استان خواست تا در‌طرح‌های مطالعاتی استعداد خلخال را در نظر گرفته و در تخصیص اعتبارات دامی که برای خلخال صفر بوده نهایت توجه را با توجه به وجود بیش از 350 هزار واحد دامی در نظر گیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار