در مراسمی با حضور استاندار قزوین و نماینده شهرستان بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی بلوار خلیج فارس شهر ارداق در بخش دشتابی افتتاح شد.
کد خبر: ۲۶۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی استاندار قزوین ظهر پنجشنبه به همراه معاونان اقتصادی، عمرانی و سیاسی امنیتی استانداری، روح الله بابایی صالح نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، قاسمی فرماندار و جمعی از مدیران استانی در سفر یک روزه به بخش دشتابی بویین زهرا ضمن دیدار وگفتگو با مردم منطقه طرح تکمیل آسفالت بلوار خلیج فارس شهر ارداق را افتتاح کرد.

بلوار خلیج فارس با ۴ کیلومتر طول بیش از ۳۱ هزار مترمربع روکش آسفالت درآن بکار رفته و پنج میلیارد ریال هزینه داشته است.

همچنین برای تامین روشنایی مسیر ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
 
استاندار قزوین: ظرفیت های مناطق مختلف استان شکوفا شود

فریدون همتی استاندار قزوین در این مراسم گفت: بخش دشتابی استعدادهای خوبی دارد که اگر بتوانیم از آنها استفاده کنیم چهره منطقه متحول خواهد شد.

وی افزود: دولت تدبیر وامید تلاش می کند با همه مشکلات اعتباری در مسیر خدمت به مردم گام بردارد و با ارائه خدمات رفاهی و عمرانی زمینه جلب رضایت عمومی را فراهم کند.

به گفته عین الله طاهری بشارتی شهردار ارداق ۷۵۰ میلیون ریال از اعتبار یاد شده از منابع استانی و مابقی از اعتبارات شهرداری تامین شده است.

وی گفت: برای توانمندسازی شهرها باید دنبال منابع درآمدی پایدار باشیم و با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی اجرای طرح ها را تسریع کنیم.

شهردار ارداق بیان کرد: از مسئولان استانی انتظار داریم برای حل مشکلات مربوط به طرح جامع و مغایرت با حریم شهری، تامین اعتبار برای آسفالت معابر شهری، احداث پارک محله های شهری همکاری کنند.

استاندار قزوین همچنین از کشتارگاه صنعتی بخش دشتابی بازدید کرد.

در این کشتارگاه ماهانه ۹ هزار راس دام سبک و سنگین به صورت مکانیزه و بهداشتی کشتار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار