مدیران دستگاههای اجرایی استان قزوین اعلام کردند:در سفر رئیس جمهور به قزوین باید با برنامه ریزی مدون و هماهنگ نسبت به اولویت بندی طرح ها و سفر وزیران به شهرستانها اقدام مناسب صورت گیرد.
کد خبر: ۲۶۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل  از خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قزوین ظهر چهارشنبه در سالن باقرالعلوم مدیریت بحران برگزار شد.

در این جلسه علی رحمانی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: در سفر رئیس جمهور لازم است مصوبات غیر اعتباری، مصوبات اعتبارات عمرانی دارای ردیف ملی برای تخصیص کامل، تعیین سهیمه استان از این ردیف مورد توجه قرار گیرد.

رحمانی تصریح کرد: مسائل مربوط به بخش خصوصی و سرمایه گذاران استان شامل موانع مربوط به سطح ملی و یا مجوزهای مربوطه، پروژه های قابل افتتاح با حضور هیئت دولت و یا ویدئو کنفرانس مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این جلسه گفت: سفر رئیس جمهور در شهریور ماه و زمان بازگشایی مدارس و دانشگاهها فرصت خوبی است تا شور نشاط بیشتری در این سفر ایجاد شود و گروههای مختلف بتوانند در مراسم استقبال حضور یابند.

وی افزود: به نظر می رسد برای بهره مندی از ظرفیت های ارزشمند این سفر باید به جمع بندی واحدی برسیم و پیشنهاد می شود در ۱۰ حوزه مهم استان نمایندگان و فرهیختگانی انتخاب شوند و دغدغه و ظرفیت ها را مطرح کنند تا بتوانیم دستاورد خوبی از این سفر داشته باشیم.

موسی خانی اظهارداشت:به جای کارهای یکنواخت و حرکات احساسی بایدبه سمت عقلانیت برویم وتصمیماتی بگیریم که خروجی آن برای استان و منافع محلی قابل توجه باشد و طرح مسائلی مانند افزایش جایگاه اعتباری می تواند در اولویت برنامه های سفر باشد.

جواد حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم گفت: هیئت دولت در یک سفر یک روزه فرصت بسیار کمی دارد و باید بتوانیم در این زمان تصویر درستی از استان ترسیم کنیم و برای برنامه ریزی درآینده بهره لازم را ببریم.

وی افزود: در گزارش تصویری استان باید همه ظرفیت ها و قابلیتها عنوان شود و عوامل وموانع توسعه هم بازگو شود و ساختاری اندیشمندانه داشته باشد.

علی اکبر سلیمانی فرماندار آوج هم گفت: در این سفر طرح های مهمی مانند شهرک کشاورزی شهرستان در مساحت ۱۰۰ هکتار، پروژه گردشگری ارشیا، مجتمع فرهنگی و هنری و اردوگاه دانش آموزی توسط وزیران قابل افتتاح است.

کریم حبیبی انبوهی مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین هم گفت: حضور گروههای مختلف مردم در مراسم استقبال اگر خودجوش باشد در خارج از مرزها بازتاب گسترده ای خواهد داشت و باید در این مسیر برنامه ریزی کنیم تا حضور مردم اجباری و دولتی نباشد.

مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین هم گفت: باید در سفر رئیس جمهور پروژه هایی تعریف شود که نیاز امروز استان است زیرا در گذشته به جای استادیوم سرپوشیده شش هزار نفری استادیوم ۱۵ هزار نفری ساختیم که امروز کاربرد کاملی ندارد و ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان برای ما هزینه در بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار