مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس گفت: هویت تمام دستفروشان بازارهای سطح شهر بندرعباس شناسایی و ساماندهی شده است.
کد خبر: ۲۶۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 26 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مجید زمردی صبح امروز در حاشیه نشست بررسی مشکلات میادین میوه و تره‌بار شهر بندرعباس اظهار کرد: تمامی دستفروشان بازارهای سطح شهر بندرعباس در چندین مرحله شناسایی و ساماندهی شده‌اند و به آنها کارت‌های مخصوصی تعلق گرفته که محل حضور و نحوه فعالیت‌شان به طور دقیق مشخص شده است.
 
وی بیان کرد: بازار شب بندرعباس در مجاورت اسکله شهید حقانی و پارکینگ‌های صدف نیز که به تازگی فعال شده مورد نظارت قرار گرفته و دستفروشان سطح این بازار نیز از سوی شهرداری احراز هویت شده و ساماندهی شدند.
 
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس با بیان اینکه مجوزهای صادره برای دستفروشان سطح بازار شب بندرعباس به صورت ماهانه صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: از طریق ایجاد بازار شب، وضعیت خیابان حافظ نیز به طور کامل رفع شده و تردد در این خیابان به وضعیت عادی بازگشته است.
 
زمردی اضافه کرد: وضعیت خیابان حافظ یکی از معضلات جدی دستفروشی در سطح شهر بندرعباس بود که به همت فرمانداری بندرعباس و شهرداری رفع شد و اکنون بازار شب محل مناسبی برای کسب و کار دستفروشان بوده و استقبال خوبی نیز از سوی مردم از این مکان صورت گرفته است.
 
وی گفت: یکی از ملاک‌های ما در واگذاری غرفه و ارائه کارت فعالیت در بازارهای شهرداری، استعلام از ستاد تخلفات شهری است.
 
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس تصریح کرد: دستفروشی شغلی مختص بندرعباس و یا کشورمان نیست و در همه کشورهای جهان گروهی از افراد از طریق دستفروشی امرار معاش می‌کنند و شهرداری به منظور کمک به معیشت و اقتصاد این دست از افراد در جامعه نقاطی را برای تمرکز حضور مردم و ارائه محصولات مختلف ایجاد کرده است که این فرآیند با نظارت و کنترل مناسبی انجام شود.
 
زمردی اظهار کرد: بیش از 1500 درخواست برای تخصیص مکان در بازارچه‌های شهرداری از سوی افراد ارائه شده که امیدواریم بتوانیم از طریق ظرفیت‌سازی‌های جدید برای این منظور نیز اقدام کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار