وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد که کاروان ورزشی ایران در سی و یکمین دوره بازی های المپیک ریو موفق بوده و با کسب نتایج خوب موجب شادی مردم شود .
کد خبر: ۲۶۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 25 July 2016
سیدحسن قاضی زاده هاشمی که صبح دوشنبه همراه با مدیران ورزش کشور در جمع ورزشکاران صبحگاهی در پارک ملت حضور یافته بود، افزود: باید خودمان به فکر سلامتی فردی باشیم و بهترین راه برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیمارها ،پیشگیری به کمک ورزش است.
هاشمی اظهارداشت: متاسفانه افزایش وزن که نزدیک به 50 درصد ایرانی ها به آن مبتلا هستند در جامعه شایع است و بهترین راه برای کاهش وزن و سلامتی ورزش است. در این برنامه ورزش صبحگاهی که با همت معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد معاونان وزارت بهداشت نیز حضور یافتند.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره تلاش های وزارت ورزش و جوانان برای فرهنگ سازی در امر ورزش افزود : امروز در سراسر کشور با کمک مسئولان وزارت ورزش و جوانان استقبال خوبی از ورزش همگانی صورت گرفته و این روند خوبی برای توسعه ورزش همگانی در بین مردم است.
هاشمی با قدردانی از وزارت ورزش و جوانان در ترویج عمومی کردن ورزش برای همه مردم اظهار امیدواری کرد که با مشارکت همگانی این موضوع مهم بیشتر جای خود را در جامعه باز خواهد کرد.
وی درباره مسابقات المپیک و پیش بینی نتایج کاروان ورزشی ایران،گفت: باید ببینیم که فدارسیون های ورزشی چه کاری انجام دادند. به نظرم کاروان خوبی داریم و همه مردم منتظر هستند کارنامه فدراسیون ها را ببینند و امیدوارم نتایجی که بدست می آید مورد قبول مردم کشورمان باشد.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 ریو از 5 تا 21 اوت - 15 تا 31 مرداد 1395- در برزیل برگزار می شود و از ایران63 ورزشکار در قالب کاروان امام رضا ( ع) به این رقابت ها اعزام می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار