فرماندار شهرستان البرز گفت: بدون شک وحدت و همدلی در جامعه ارتقاء شاخص اعتماد و رضایتمندی عمومی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۲۶۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی البرز، رضا عسگری در جلسه شورای اداری که به مناسبت گرامیداشت هفته نماز جمعه و مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، افزود: ارتقاء شاخص اعتماد عمومی در بین مردم باعث افزایش سطح رضایتمندی اجتماعی شده و نتیجه آن نیز وحدت، همدلی و افزایش کیفی خدمات رسانی است.
وی ادامه داد: همه ما موظفیم به عنوان عضوی از جامعه در مواجهه با تمامی مسائل علاوه بر انجام ماموریت ها و وظایف ذاتی و سازمانی در ارائه خدمت، نگاه اجتماعی داشته و در بهبود شرایط بکوشیم.
رئیس شورای اداری شهرستان البرز در ادامه ضمن تقدیر از تلاش مسئولان شهرستان در جهت رفع محدودیت ها و مشکلات مردم، یادآور شد: به رغم همدلی و یکپارچگی موجود ممکن است اقلیتی بخواهند بدون در نظر گرفتن صرفه و صلاح مردم دستاوردهای دولت را نادیده گرفته و اعتماد عمومی را خدشه دار کنند.
عسگری ضمن توصیه به مدیران دستگاه ها جهت بالا بردن آستانه تحمل و سعه صدر خود در برخورد با مسائل، خواستار تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم در چارچوب قانون شد.
به گفته فرماندار البرز، همه خدمتگذاران نظام به دنبال آن هستند که با در نظر گرفتن منافع و صلاح مردم شرایط مناسبی را در مسیر ارائه خدمات بهتر به عموم جامعه ایجاد کنند.
وی با اشاره به اینکه هر کسی در مسیر اختلاف افکنی در جامعه گام بردارد محکوم به شکست است، ادامه داد: تجربه ثابت کرده مردم از کسانی که با طرح مباحث مردم پسند به دنبال ایجاد شکاف در جامعه و تفرقه در بین مردم باشند همواره نزد افکار عمومی مورد انتقاد قرار گرفته و اقدام آنان نیز محکوم به شکست است.
عسگری در پایان با اشاره به ارتقاء و بهبود شاخص های امنیت عمومی، اخلاقی و کاهش سرقت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از خدمات مجموعه نیروی انتظامی منطقه و فرماندهی انتظامی سابق البرز تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار