رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: براساس آمارهای به‌دست آمده تاکنون بیش از یک هزار واحد صنعتی و ۶۵۰ واحد مربوط به جهاد کشاورزی شامل مرغداری‌ها و گاوداری‌ها در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۲۶۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 24 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی پرزحمت پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از واحدهای صنعتی نمونه استان قزوین که به مناسبت روز ملی صنعت، معدن که در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: امسال 3 واحد صنعتی استان قزوین به عنوان واحدهای نمونه در سطح ملی انتخاب شدند که این امر نشان‌دهنده جایگاه مطلوب و ویژه صنعت در استان است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظور فعال کردن واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال روند ثبت‌نام از این گونه واحدها در سامانه بهین‌یاب در استان قزوین آغاز شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: براساس آمارهای به‌دست آمده تاکنون بیش از یک هزار واحد صنعتی و 650 واحد مربوط به جهاد کشاورزی شامل مرغداری‌ها و گاوداری‌ها در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند.

پرزحمت با بیان این مطلب که بخشی از واحدهای ثبت‌نام شده در سامانه بهین‌یاب سرمایه در گردش به شمار می‌روند گفت: از تعداد یک هزار واحد صنعتی ثبت‌نام کرده در سامانه بهین‌یاب 850 واحد سرمایه در گردش و 150 واحد آن بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین حمایت از صنایع کوچک و متوسط را از اولویت‌های اصلی دولت برشمرد.

 وی گفت: جهش 2 برابری صادرات در استان قزوین از جمله برنامه‌های جدی و در دستور کار بوده که همه واحدهای تولیدی و صنعتی باید در این راستا مشارکت داشته باشند.

پرزحمت خاطرنشان کرد: امسال در سطح کشور 33 طرح اقتصاد مقاومتی اجرا خواهد شد که سهم استان قزوین 2 طرح شامل شرکت گلدایران و کارخانه مس کاتدی است.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری خارجی عنوان کرد: خوشبختانه تعاملات مطلوبی با هیئت‌های خارجی انجام شده به طوری که شرکت هنکل آلمان با 150 میلیون یورو و هئیت تجاری بلژیک با بیش از 100 میلیون یورو در استان سرمایه‌گذای کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از سفر هئیت تجاری بلژیکی در هفته آینده به استان قزوین خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار