نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با تاکید براینکه حمایت از نیروی انتظامی حمایت از نظام است، گفت: مجلس خبرگان هم در این راستا به عنوان سرباز نظام در خدمت این نیروی ولایی است.
کد خبر: ۲۶۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 24 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید تلخابی صبح یکشنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان قزوین، اظهار داشت: مردم استان قزوین با انتخاب بنده مسئولیت خیلی سنگینی را به لحاظ عظمت جایگاه خدمتی بر دوش من گذاشتند بنابراین مسئله رهبری و منویات ایشان را حساس ترین مسائل می دانم و توصیه می کنم که نباید به این مسئله حساس نگاه حزبی و گروهی داشته باشیم.

رئیس پژوهشگاه مجلس خبرگان رهبری با توصیف وضعیت امنیت در کشورهای مختلف جهان، عنوان کرد: امنیت موجود در کشور مدیون زحمات پلیس است چراکه کارکنان انتظامی همواره در تمامی مراسم ها و در مواقع حساس حضور داشته و از خطوط قرمز نظام دفاع می کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از زحمات پلیس قزوین در تأمین امنیت انتخابات ادامه داد: مردم باید با اطلاع رسانی مناسب از خدمات پلیس آگاه شوند و همه وظیفه دارند هر قدمی که می توانند در مسیر تقویت و حمایت پلیس بردارند.

تلخابی با تأکید به لزوم تبیین منویات مقام معظم رهبری در جامعه و حرکت در خط مواضع رهبری تصریح کرد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری علاوه بر نظارت، مکلف به حمایت از رهبری نیز هستند و انجام این وظایف نیاز به آرامش افکار و نبود چالش در استان است.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از نیروی انتظامی حمایت از نظام است و مجلس خبرگان هم در این راستا به عنوان سرباز نظام در خدمت این نیروی ولایی و جان بر کف است.

سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در این دیدار موضوع امنیت را با توجه به هجمه ای که برای بر هم زدن امنیت وارد می شود، نعمت بزرگی دانست و افزود : دشمنان و ایادی استکبار به دنبال تضعیف وحدت و در نتیجه به مخاطره انداختن امنیت و آرامش در کشور ما هستند.

وی اضافه کرد: قزوین استانی کوچک ولی با پژواک بالای مسائل و موقعیت سوق الجیشی حساسی بوده و دارای بافت جمعیتی متنوعی است که با معضلات و تهدیدات و فرصت های خاص خود همراه است.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: با توجه به وسعت برنامه ها و مأموریت های پلیس که در تمام شئون زندگی مردم حضور دارد، نیازمند این است که همه دستگاه ها و سازمان ها در کنار پلیس برای تولید و حفظ امنیت در جامعه تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار