دوره‌های آموزش عمومی قرآن در مجتمع قرآن‌آموزان یزد در حال برپایی است.
کد خبر: ۲۶۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 23 July 2016
به گزارش تابناک یزد،طیبه نصیری، مدیر  مجتمع قرآن‌آموزان(حافظان نور) یزد  با اشاره به دوره‌های آموزش عمومی ترم تابستانه این مرکز، گفت: کلاس‌های حفظ موضوعی برای خردسالان، حفظ تخصصی یکساله برای بانوان بزرگسال از جمله این دوره‌ها است.
وی ادامه داد: همچنین برپایی دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن، طرح استعدادیابی قرآنی نوجوانان، برپایی دوره‌های صوت و لحن و مفاهیم قرآن ویژه دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی از دیگر مواردیست که می‌توان به آن اشاره کرد.
نصیری با اشاره به اینکه دوره‌های تابستانه به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان از ابتدای مردادماه آغاز شده، عنوان کرد: این ترم تا پایان شهریورماه ادامه دارد و در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و در صورت تمایل برای افرادی که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند، گواهینامه صادر می‌شود.
 مدیر  مجتمع قرآن‌آموزان(حافظان نور) یزد با اشاره به شعبات این مؤسسه، اضافه کرد: شعبه اصلی این مؤسسه در یزد، میدان شهید بهشتی، کوچه حنا، روبروی مدرسه و مسجد رسولیان قرار دارد. همچنین شعبه دوم این مؤسسه در صفائیه یزد، میدان اطلسی، بلوار شهیدان اشرف، خیابان جواد‌الائمه(ع)، کوچه هشت اندیشه، پلاک ۲۶ قرار دارد. شعبه سوم آن نیز در زارچ یزد، خیابان شهید باغیان، بعد از داندانپزشکی ادیب قرار دارد.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۶۲۶۹۸۹۵-۰۳۵ تماس بگیرند. همچنین با افرادی که در لیست انتظار هستند تماس گرفته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار