مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان هرمزگان گفت: برای نخستین بار در کشور سیستم مجازی نوبت‌دهی VTS در پایانه بار بندرعباس راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۲۶۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 22 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا مجرد اظهار کرد: این طرح برای افزایش بهره‌وری و ارتقای سطح خدمات‌دهی، «سامانه پیامکی 10004414» در پایانه بار بندرعباس راه‌اندازی شده است.
 
وی افزود: طرح نوبت‌دهی پایانه بار بندرعباس در دو فاز اجرا می‌شود و در حال حاضر ناوگانی که قصد دریافت بار از طریق سالن اعلان بار را دارند باید ضمن ورود با کامیون به پایانه نسبت به اخذ نوبت اقدام و بعد از طی شدن مدت انتظار اقدام به دریافت مجوز و بارگیری نمایند که این موضوع موجب شده اغلب رانندگان با علم به مدت زمان انتظار جهت بارگیری به ناچار و صرفا جهت اخذ نوبت و با طی نمودن مسافت طولانی به این استان عزیمت نمایند.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان هرمزگان تصریح کرد: سیستم مجازی نوبت‌دهی VTS پایانه بار بندرعباس موجب افزایش بهره‌وری در بخش و جلوگیری از تردد زائد ناوگان، جلوگیری از افزایش ترافیک جاده‌ای در محورهای مواصلاتی کشور، جلوگیری از افزایش مصرف سوخت، معطلی و ماندگاری رانندگان در پایانه بار بندرعباس که به تبع آن نیز افزایش هزینه‌ها در پایانه بندرعباس را در پی داشته است می‌شود.
 
مجرد گفت: در این طرح ابتدا با توسعه زیرساخت‌های اینترنتی به‌صورت آنلاین و آفلاین می‌توان برای رانندگانی که در سامانه پیامکی 10004414 پایانه بار بندرعباس ثبت نام نموده و دارای کارت هوشمند معتبر هستند برای مدت زمان مشخص نوبت رزرو نمود که رانندگان می‌توانند در مدت زمان حداکثر 24 ساعت قبل از اخذ مجوز بارگیری به این پایانه بار مراجعه نموده و با ارائه اصل مدارک شخص و ناوگان، اقدام به اخذ بار نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار