مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: آموزش باعث ایجاد یک زبان مشترک در مدیریت بحران و تسهیل در ارائه خدمات به مردم می شود.
کد خبر: ۲۶۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 20 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، رضا گروسی در دوره آموزشی تشکیل تیم ارزیابی بهداشت و درمان در حوادث غیرمترقبه که با حضور نمایندگان جمعیت هلال احمر سراسر کشور تشکیل شد، افزود: ایجاد یک زبان مشترک باعث تسریع و تسهیل امر خدمت رسانی به آسیب دیدگان و ارتقا سطح دانش بین سازمانی در زمان وقوع حوادث خواهد شد.
وی بر ضرورت ایجاد زبانی مشترک و قابل استفاده بین ارگان ها و دستگاه های ذیربط با مدیریت بحران تاکید و یادآور شد: ظرفیت یاد شده در حوزه خدمت رسانی به آسیب دیدگان از حوادث غیرمترقبه و نیز پیشگیری و مقابله با انواع بحران وجود داشته که تاکنون نادیده گرفته شده است.
گروسی در ادامه حادثه تلخ آتش سوزی مدرسه دخترانه شین آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر در سال 91 را ناشی از آگاهی نداشتن و ارائه نشدن آموزش های لازم در سطح جامعه دانست و بر ارتقای دانش عمومی از طریق برگزاری دوره های آموزشی خاص برای خانواده ها تاکید کرد.
مدیرکل ستاد بحران استانداری قزوین در پایان افزود: خدمات ارائه شده از سوی سازمان ها و ارگان ها هنگام وقوع بحران های طبیعی و غیرطبیعی نه یک لطف بلکه وظیفه ذاتی دستگاه ها در برابر آسیب دیدگان است که جا دارد با آمادگی و اشتیاق لازم در این مسیر قدم های لازم برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار