مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: امیدواریم طی دو تا سه ماه آینده خانه شهر کتاب را در قزوین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۲۶۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 19 July 2016
به گزارش تابناک از قزویت، سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اجرای طرح «محله ما» با رویکردهای متفاوت است.

وی افزود: طرح «محله ما» در سال جاری برای پنجمین بار در استان قزوین اجرا شده و در این طرح برنامه‌های متعددی از جمله آموزش در حوزه‌های سلامت دنبال می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: طرح محله ما طی سال جاری در 14 محله شهری قزوین اجرا می‌شود که در اجرای این طرح 20 تا 25 برنامه پیش‌بینی شده است.

وزیری‌نژاد یادآور شد: سعی کرده‌ایم در اجرای طرح محله ما سال جاری استان قزوین از طرح‌های مورد نیاز شهری همچون آگاهی بخشی شهروندان و ارائه نظرات فضای مجازی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در طرح محله ما ایجاد فضای رقابتی بین محلات است که با اجرای این طرح هر سال برای 3 محله از محله‌های شهری قزوین امتیازات خاصی در نظر گرفته می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین خاطر‌نشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی سلامت یکی از طرح‌های اجرایی طرح محله ما در سال جاری است که در آن محوریت‌های متنوعی همچون فشار خون و سلامت روانی آموزش داده می‌شود.

وزیری‌نژاد تشریح کرد: برنامه‌های مهمی را در سال جاری برگزار کرده‌ایم که از موارد آن می‌توان به برگزاری جشنواره بازی و اسباب‌بازی با حضور یک هزار و 5 مخاطب طی ایام نوروز 95 اشاره کرد.

این مسؤول تشریح کرد: برگزاری همایش «ابر فیاض» در مرداد ماه سال جاری و افتتاح خانه حوزه ابوتراب از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین برنامه‌هایی را برای بزرگداشت روز قزوین در نظر گرفته‌ایم و برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مناسبت با سایر ارگان‌های ذیربط صورت می‌گیرد.

وزیری‌نژاد با بیان اینکه کاهش هزینه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی از مهم‌ترین رویکردهای سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در راستای راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، مطرح کرد: امیدواریم طی دو تا سه ماه آینده خانه شهر کتاب را در قزوین راه‌اندازی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار