معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: به منظور تقویت بنیه تخصصی و علمی و ارتقاء کارآمدی کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی دوره های مهارتی عمومی و تخصصی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 19 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی شاه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: به منظور ارتقاء مهارتهای کارکنان توجه به آموزش های قبل و حین خدمت افراد به عنوان یکی از مسائل مهم همواره مورد توجه قرار دارد و با پیش بینی نیازهای به روز افراد برنامه ریزی مدونی در این خصوص صورت گرفته است.

وی افزود: در سال گذشته دوره نظریه های ارتباطات و توسعه فرهنگی ویژه روسای ادارات شهرستانها با حضور ۴ استان برگزار شد که گواهی پایان دوره نیز به اعضا داده شد.

معاون اداری ومالی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: سرانه آموزشی کارکنان سازمان در سال قبل حدود ۴۸ ساعت و برای مدیران ۵۸ ساعت پیش بینی شده بود.

شاه محمدی اظهارداشت: همچنین شش دوره مهارت های هفت گانه رایانه در سال گذشته برگزار شد و چهار دوره شغلی، موضوعات فرهنگی جهان معاصر، مدیریت تدارکات، برنامه ریزی نیروی انسانی برای ۳۳ نفر برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی در تابستان امسال

وی در ادامه تصریح کرد: در شهریور ماه امسال دو دوره آموزشی برای کارکنان تبلیغات اسلامی پیش بینی شده که با موضوع «حقوق ادا ری» با حضور مسئولان تبلیغات اسلامی استان در تابستان و در خارج از استان برگزار می شود.

شاه محمدی اضافه کرد: برگزاری دوره های قبل و حین خدمت کارکنان دولت نقش مهمی در ارتقاء بهره وری و کارآمدی کارمندان دارد و به کیفی سازی فعالیتها و خدمت رسانی مطلوب و جلب رضایت مردم کمک می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار