مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: «روز قزوین» با اجرای دهها برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری شاد و متنوع ۹ شهریور ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸ 18 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سعید وزیری نژاد روز دوشنبه در جلسه هماهنگی روز قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: طی سال گذشته برنامه های متنوعی در روز قزوین برای گروههای سنی مختلف برگزار شد و توانستیم گام ارزشمندی در معرفی شهر قزوین و ظرفیت های آن برداریم.

وی افزود: یکی از ویژگی های برنامه های سال قبل پراکندگی برنامه ها در مناطق مختلف شهر قزوین بود و در پارک ها، فرهنگ سراها، سرای سعدالسلطنه، حمام قجر، بوستان باراجین و زمین شقایق فعالیتهای خوبی تدارک دیده شده بود که مورد استقبال گروههای مختلف قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: برنامه «نگارخانه ای به وسعت یک شهر»، افتتاح سیرک حیوانات، پیاده روی خانوادگی، استفاده از مجریان ملی و استانی، جشنواره قیمه نثار، برپایی مسابقات محلات با حضور ۱۰۰ تیم، فضاسازی شهری از کارهای سال قبل بود.

وزیری نژاد تصریح کرد: پخش ۳۰۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی که ۶۵۰ دقیقه آن از شبکه سراسری بود در معرفی قزوین بسیار نقش داشت و شش شب برنامه زنده با حضور هنرمندان استانی و کشوری از شبکه شما بسیار خوب تدارک دیده شد.

مشکلات سال قبل را برطرف می کنیم

وی گفت: برای دومین سال متوالی امسال هم برنامه «قزوین نگارخانه ای به وسعت شهر»، جنگ شبانه در موزه چهل ستون، نمایشگاه عکس و بازدید از مناطق شهری و برگزاری مسابقات ورزشی و همایش پیاده روی تدارک دیده شده است.

وزیری نژاد اظهارداشت: جشنواره ویژه کودکان و بزرگسالان، برنامه های شاد در بوستانهای شهری، فضاسازی شهر، گل آرایی و نظافت شهری، جشنواره بادبادک ها، بالن سواری، دوچرخه سواری دانهیل در باراجین، همایش جانبازان و معلولان، مسابقه کتاب و کتابخوانی، از دیگر برنامه های روز قزوین در سال جاری است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: از صدا وسیما انتظار داریم زمینه پخش فیلم مستند قزوین را از شبکه ملی در این ایام فراهم کند و برگزاری دعای ندبه در بقعه چهارانبیا و پخش مستقیم از دیگر برنامه های پیشنهادی است.

وی اظهارداشت:برگزاری شب شعر باهمکاری حوزه هنری قزوین باموضوع روز قزوین، دوسالانه خوشنویسی، غبارروبی امامزاده حسین(ع)، جشنواره عصر صفوی، برگزاری ورک شاپ خوشنویسی، عیادت از سالمندان و بیماران بستری در همه بیمارستانها در این ایام اجرا می شود.

وزیری نژاد اضافه کرد: تلاش می کنیم از ظرفیت همه دستگاههای متولی و دانشگاهها برای برگزاری مطلوب روز قزوین به خوبی استفاده کنیم تا رضایت مردم فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار